کد خبر : 1700815 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:26 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

اولین برد شهرخودرو با سهراب کی از راه می‌رسد؟

از آخرین باری که شهر خودرویی‌ها توانستند مقابل رقبا جشن پیروزی را به پا کنند، 31 روز می‌گذرد و حال این توقف بی‌جا، کسب سهمیه آسیایی را برای شهر خودرو به خطر انداخته است.

اولین برد شهرخودرو با سهراب کی از راه می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه" سکته شهر خودرو درست به پیش از زمان ورود سهراب به مشهد باز می‌گردد؛ بعد از برد شیرین گل گهر در سیرجان، در خانه شاگردان سرآسیایی در آستانه پیروزی دیگری در لیگ و مقابل سایپا  بودند  اما در دقیقه 97، ضربه سهرابیان بازی با به تساوی کشاند و  پس از آن روند ناکامی این تیم آغاز شد. هر چند انصافا باید گفت که در دوران بختیاری زاده شهر خودرو فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد اما بی‌دقتی های انفرادی بلای جان عنابی‌پوشان شده و آن‌ها را در دورترین نقطه از سهمیه آسیایی قرار داده است.

 

یک شکست و سه تساوی، کارنامه سهراب بختیاری زاده با شهر خودرو است؛ اگر تساوی مقابل سایپا پیش از کوچ سهراب به مشهد را هم لحاظ کنیم، این پنجمین بازی بدون برد آنها در لیگ بود. هر چند آنقدر ترافیک در جمع مدعیان سهمیه آسیایی بالاست که هنوز آن‌ها فرصت جبران دارند اما دو دیدار سرنوشت ساز باقیمانده، یکی شش امتیازی است و مقابل سپاهانی که تقریبا در وضعیتی مشابه با شهر خودرو قرار دارد و دیگری مقابل پدیده این روزهای فوتبال ایران، نساجی مازندران.

 

شهرخودور برای آسیایی شدن هر شش امتیاز این دو بازی را لازم دارد!

دیدگاه‌ها