کد خبر : 1700816 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:27 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بوفون به حذف تلخ یووه از لیگ قهرمانان

جان لوئیجی بوفون، اسطوره باشگاه یوونتوس و دروازه‌بان این تیم از حذف این تیم مقابل لیون ابراز ناراحتی کرد.

واکنش بوفون به حذف تلخ یووه از لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته مجبور بود برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی با تفاضل بیش از یک گل مقابل لیون دست پیدا کند اما گل دقایق ابتدایی ممفیس دیپای از روی نقطه پنالتی باعث شد که حتی درخشش فوق العاده کریستیانو رونالدو نیز نتواند بیانکونری را نجات دهد.

 

جان لوئیجی بوفون که امیدوار بود بالاخره در این فصل با یووه جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد پس از این حذف تلخ تیمش گفت: " ما خودمان را آماده کرده بودیم که به لیون هیچ موقعیتی برای گلزنی ندهیم اما تنها پس از 12 دقیقه خلاف این اتفاق رخ داد. هنگامی که با نتیجه 2-1 از حریف جلو افتادیم و یک گل خورده را جبران کردیم، به خودمان باور پیدا کردیم اما زدن سه گل اصلا آسان نبود."

 

 

1517719

 

 

بوفون در ادامه گفت: " آنطور که می خواستم پیش نرفتیم و حالا نا امیدی زیادی در ما وجود دارد؛ مانند هر بار که در این مسابقات شرکت می‌کنیم و آرزو می‌کنیم به جایی برسیم که طی این فصول به آن دست نیافته ایم و فکر می کنیم هر سال، زمان مناسب برای این اتفاق است.

 

وقتی تیمی برای نهمین بار پیاپی به اسکودتو دست پیدا می کند، واقعا اتفاق فوق العاده ای است و باید مورد تقدیر قرار بگیرد. اگر شما روی کاغذ هم تیم بهتری نسبت به بقیه باشید باز هم ثبت چنین آماری سخت و دشوار است."

دیدگاه‌ها