کد خبر : 1700820 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:34 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

افشین پیروانی: حالا حالا قهرمانیم!

مدیر تیم پرسپولیس با گلایه‌مندی از تهمت‌های مطرح شده عنوان که در این میان قهرمانی پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر بود.

افشین پیروانی: حالا حالا قهرمانیم!

به گزارش "ورزش سه" افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس شب گذشته پس از برگزاری جشن چهارمین قهرمانی متوالی سرخ‌پوشان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من در قهرمانی کوچک‌ترین سهم را دارم و کاری نکردم و به هواداران این قهرمانی را تبریک می‌گویم؛ همه زحمت کشیدند و خداراشکر اتفاق مهم افتاد هر چند که آسیب دیدیدم، خیلی زحمت کشیده شد، خیلی تهمت شنیدیم ولی قهرمانی شیرین است و چهارمین قهرمانی هم مبارک هواداران. هواداران لطف دارند و بدانند که من گفتم هر کسی باعث شود خنده‌روی لب هوادار پرسپولیس بیاید، من مخلص او هستم.

 

وی درباره اتفاقات یکی دو ماه اخیر پیرامون پرسپولیس گفت: ما به دنبال برگزاری لیگ بودیم و معتقد بودم لغو لیگ می‌تواند لیگ فصل بعدی را هم می‌تواند به چالش بکشد اما متاسفانه یکسری از دوستان کم لطفی کردند، بی‌احترامی کردند و هجمه‌هایی بود اما باشگاه بزرگ پرسپولیس و دلگرمی خود من به هواداران و بازیکنان متعصب و بامعرفت بود و خداراشکر همه دست به دست هم دادند و قهرمانی برای پرسپولیس رقم خورد.

 

مدیر تیم پرسپولیس درباره حفظ شاکله تیم برای فصل بعدی افزود: تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا اسکلت تیم حفظ شود و بازیکن جدید و خوب به تیم اضافه شود هر چند این از مسئولیت‌های باشگاه است ولی افشین پیروانی تمام تلاش خود را می‌کند که انشالله یک تیم خوب بسته شود تا بازهم قهرمانی به دست آید؛ بازهم می‌گویم که باشگاه باید تلاش کند.

 

پیروانی در پاسخ به این‌که قهرمانی شب گذشته چندمین قهرمانی دوران ورزشی او با پرسپولیس بوده، گفت: حالا حالا ما قهرمانیم آقا، حالا حالا قهرمانیم!

 

دیدگاه‌ها