کد خبر : 1700822 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:38 | 41.4K بازدید | 1 دیدگاه

مجیدی فکر همه چیز کرده بود الا آن کاشته!

چرا فرهاد کنار زمین زانو زد؟ (عکس)

سرمربی استقلال به محض وارد کردن دو عنصر کاملا تدافعی به زمین، روی یک ضربه ایستگاهی دروازه‌اش باز شد تا نقشه هایش برای حفظ نتیجه عملی نشود.

به گزارش "ورزش سه" بازگشت استقلال به بازی آن‌هم در برابر یک شهر خودرو آماده می‌توانست به نوعی برگ برنده فرهاد مجیدی سرمربی جوان استقلال در ادامه روند رو به رشدش به شمار برود و از همین رو به محض گل برتری، استقلال فورا دست به کار شد ولی شهرخودرو توسط مهره‌ای به نام خلعتبری پیش‌دستی کرد.


استقلال در شرایطی که فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاشت در اثر یک اشتباه بچه گانه توپ را در منطقه خطرناکی از دست داد تا حسین مهربان با شوتی مهلک سقف دروازه استقلال را فرو بریزد. در این لحظه شاید کمتر کسی تصورش را می‌کرد که استقلال توانایی بازگشت به بازی را با زدن دو گل داشته باشد. اما استقلال علی رفم دریافت گل از ریتم خوبش نیفتاد و نشان نداد که شکست را باور ندارد.


اولین واکنش مجیدی در ابتدای نیمه دوم خروج زکی پور و ورود اسلان مطهری به میدان بود که او تنها پس از 10 دقیقه با به ثمر رساند گل تساوی، تاثیرش را هم گذاشت.


در ادامه این دیدار دیدنی، این بازهم استقلال بود که روی یک ضد حمله و سرعت‌بالای مهدی قائدی صاحب یک ضربه پنالتی شد تا هم استقلال کامبک خود را کامل کند و هم شیخ دیاباته اختلافش را در صدر جدول گل زنان با 14 گل زده به عدد 2 برساند.


حالا دیگر استقلال توانسته بعد از مدت های مدیدی آن‌هم در جدال 6 امتیازی در شهر مشهد بازگشتش را کامل کند. به همین خاطر کادر فنی و در راس ان فرهاد مجیدی که کاملا واقف به اهمیت این پیروزی بسیار باارزش بود (استقلال می‌توانست با این برد به نوعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان را تضمین کند) به سرعت رو به دو تعویض کاملا تدافعی آورد تا در فاصله 20 دقیقه به انتهای این بازی بتواند با تکیه‌بر دژ دفاعی‌اش مانع از گل خوردن تیمش شود.


 مجیدی که تعویض اولش جواب داده بود در اولین فرصت با خطای بازیکنان استقلال پشت محوطه جریمه و توقف بازی، هرویه میلیچ و فرشید اسماعیلی را از بازی خارج کرد و به‌جای این دو بازیکن سینا خادم پور و محمد دانشگر، دو مدافع وسط خود را به زمین فرستاد تا دیگر خیالش از دست حملات خطرناک شهر خودرو راحت شود.


 مجیدی شاید حساب همه چیزرا کرده بود الا ضربه کاشته بی نقص محمد خلعتبری که به زیبا ترین وجه ممکن جایی برای هیچ حرکتی برای سید حسین حسین باقی نگذاشت و به ترتیب تمام نقشه‌های فرهاد در کمترین زمان ممکن نقش بر آب شد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد.

 

1517328

 

 

دیدگاه‌ها