کد خبر : 1700827 | 18 مرداد 1399 ساعت 12:00 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

هازارد: دلیل اشتباهات ما فشار زیاد سیتی بود

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، می‌گوید که این تیم در نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.

هازارد: دلیل اشتباهات ما فشار زیاد سیتی بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته و در مسابقه برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان منچسترسیتی بود و در نهایت با نتیجه مشابه بازی رفت از حریف خود شکست خورد تا از صعود به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها باز مانده باشد؛ اتفاقی که برای سرمربی فرانسوی این تیم یعنی زین الدین زیدان برای اولین بار رخ داد.

 

شاید کمتر کسی گمان می کرد که زین الدین زیدان در بازی شب گذشته از ادن هازارد در ترکیب اصلی خود استفاده کند چرا که گفته می‌شود این بازیکن همچنان از مصدومیت مچ پا رنج می‌برد و حتی پیش از این حضور او روی نیمکت نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. با این وجود هازارد به بازی گرفته شد اما مانند اکثر بازی هایی که در این فصل به میدان رفته بود، نتوانست عملکرد خوبی از خود ارائه دهد و در اواخر بازی نیز به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد

 

 

1517816

 

 

هازارد پس از حذف رئال مادرید مقابل منچسترسیتی گفت: " ما در نیمه اول عملکرد خوبی از خودمان ارائه دادیم و سزاوار چیز بیشتری بودیم. آنها گل زدند و ما نیز همین کار را انجام دادیم اما وقتی در باشگاهی مثل رئال مادرید بازی می کنید، به دنبال بردن همه جام‌ها خواهید بود به خصوص لیگ قهرمانان اروپا.

 

با این وجود به دلیل روش بازی منچسترسیتی و فشاری که و آنها روی ما ایجاد کردند دچار اشتباه شده و نهایتا شکست خوردیم."

دیدگاه‌ها