کد خبر : 1700833 | 18 مرداد 1399 ساعت 12:34 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیانیچ: یوونتوس فصل آینده با قدرت باز خواهد گشت

میرالم پیانیچ حذف شب گذشته یوونتوس مقابل لیون را بسیار ناامیدکننده تلقی کرد.

پیانیچ: یوونتوس فصل آینده با قدرت باز خواهد گشت

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوونتوس در چهارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 مقابل لیون به پیروزی دست یافت اما این برد و البته درخشش فوق ستاره پرتغالی بیانکونری یعنی کریستیانو رونالدو برای صعود آنها به مرحله یک‌چهارم نهایی کافی نبود چراکه یووه برای رقم زدن این اتفاق باید یک گل دیگر وارد دروازه تیم فرانسوی می کرد.

 

میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی یوونتوس که فصل آینده برای بارسلونا توپ خواهد زد، درباره حذف یووه از لیگ قهرمانان اروپا گفت: " این برای ما بسیار ناامید کننده است زیرا واقعاً می خواستیم به مرحله بعدی برسیم و این رقابت را ادامه دهیم. شروع بدی داشتیم اما ما در بازی ماندیم و به کار خود ادامه دادیم. پذیرش این حذف واقعاً ناامیدکننده و دشوار است."

 

 

1517719

 

 

پیانیچ در ادامه گفت: " ما نباید از نهمین اسکودتوی متوالی که به آن دست یافتیم چشم‌پوشی کنیم اما باشگاه قابلیت های زیادی دارد و می تواند به اهداف بالاتری دست پیدا کند. من مطمئن هستم که این تیم فصل آینده با قدرت کامل ادامه خواهد داد چراکه از ذهنیت و توانایی‌های آنها کاملاً آگاه هستم.

 

باشگاه به دنبال پیروز شدن است اما شما برای دست یافتن به جام ها به همه ابزار خود احتیاج دارید. اتفاقی که در این فصل به دلیل مصدومیت های مختلف برای تیم ما رخ نداده است."

دیدگاه‌ها