کد خبر : 1700835 | 18 مرداد 1399 ساعت 13:00 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

کودتا علیه ساری در ایتالیا؛ ساری باید برود(عکس)

روزنامه های ایتالیایی بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا امروز در صفحه اول خود خواهان اخراج ماتوریتزیو ساری سرمربی این تیم شدند.

کودتا علیه ساری در ایتالیا؛ ساری باید برود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در خانه خود موفق شد با دو گل کریستیانو رونالدو حریفش لیون را 2-1 شکست دهد ولی با توجه به شکست 1-0 در بازی رفت بیانکونری در مجموع به لطف قانون گل زده در خانه حریف از لیون شکست خورد و از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد. رسانه‌های ایتالیایی متعاقب این شکست حمله های سنگینی علیه سرمربی یوونتوس انجام داده و امروز در صفحه اول خود خواهان اخراج او شدند.

 

1517837

 

توتو اسپورت در شماره امروز خود در صفحه اول خود از تیتر " اخراج ساری" استفاده کرده تا تندترین موضع ممکن را در قبال او داشته باشد. این روزنامه در ادامه می‌نویسد: " با وجود درخشش استثنایی رونالدو، یوونتوس یک بار دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیون حذف شد. این یک شکست برای ساری است. کسی که نمی‌تواند سبک بازی قابل قبولی در تیمش پیاده کند".

 

1517838

 

گاتزتا دلو اسپورت دیگر روزنامه ایتالیایی در صفحه اول خود با استفاده از تیتر "خداحافظ ماتوریتزیو" می‌گوید ساری حالا با خطر از دست دادن شغلش در یوونتوس مواجه است. گاتزتا می‌گوید شمارش معکوس برای اخراج ساری آغاز شده و سیمونه اینزاگی مربی لاتزیو و زیدان سرمربی رئال جانشین‌های احتمالی او هستند.

 

 

دیدگاه‌ها