کد خبر : 1700836 | 18 مرداد 1399 ساعت 12:51 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

گابریل ژسوس: تلاش می کنم تا شبیه رونالدو باشم

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی از رونالدوی برزیلی به عنوان الگوی خود یاد کرد.

گابریل ژسوس: تلاش می کنم تا شبیه رونالدو باشم

به گزارش "ورزش سه"، اشتباه مهلک مدافع فرانسوی رئال مادرید یعنی رافائل واران در دیدار دیشب این تیم مقابل منچسترسیتی باعث شد که حذف کهکشانی‌ها توسط شاگردان پپ گواردیولا در چمپیونزلیگ رقم بخورد.

اگرچه هر دو گل سیتی روی اشتباه واران به ثمر رسید اما نمی‌توان از عملکرد فوق‌العاده و تیزهوشی گابریل ژسوس روی این گل ها چشم پوشی کرد. ستاره برزیلی سیتیزن ها روی گل اول توپ را با جنگندگی فوق‌العاده از چنگ واران در آورد و با یک پاس عالی باعث شد رحیم استرلینگ دروازه خالی رئال را باز کند. در گل دوم نیز ضربه سر آرام مدافع رئال با تیزهوشی و البته تعقیب ژسوس همراه بود و این بازیکن در نهایت با یک ضربه آرام دروازه تیبو کورتوا را باز کرد تا مرد اول سیتی در بازی شب گذشته لقب بگیرد.

 

 

1517841

 

 

گابریل ژسوس پس از این پیروزی گفت: " یک تیم بزرگ را شکست دادیم که در این رقابت‌ها بهترین است بنابراین این موضوع باعث خوشحالی ماست. اعتقاد دارم که باید به اشتباهات حریف اعتقاد داشت. ما انسان هستیم و دچار اشتباه می‌شویم و به همین خاطر نیز من همه توپ ها را دنبال می‌کنم. این یکی از قدرت‌های من است و حالا از گلزنی بسیار خوشحال هستم.

 

من به عنوان یک مهاجم هر روز به سختی تلاش می‌کنم تا به بازیکنی شبیه به رونالدو نازاریو تبدیل شوم. او با من متفاوت است اما باید هر روز به سختی تلاش کنم تا به یک مهاجم عالی تبدیل شوم."

دیدگاه‌ها