کد خبر : 1700843 | 18 مرداد 1399 ساعت 13:25 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

داستان شوخی و جدی تاج و تخت در زنیت

سردار آزمون در نقش دراکولا در شیرشاه !

صحبتهای آرتم زیوبا و سردار آزمون دو ستاره گلزن زنیت سنت پترزبورگ بعد از قهرمانی این تیم در سوپرجام روسیه مورد توجه قرار گرفته.

 سردار آزمون در نقش  دراکولا  در شیرشاه !

به گزارش "ورزش سه"، زنیت سنت پترزبورگ موفق شد با پیروزی مقابل لوکوموتیو مسکو در استادیوم VEB-Arena فاتح سوپرجام روسیه شود. هم تیمی‌های سردار آزمون با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده و قهرمانی شان را جشن گرفتند. این سومین جام این فصل زنیت است. آنها پیش از این در لیگ روسیه و جام حذفی این کشور هم به قهرمانی رسیده بودند.

 

1517867

آرتم زیوبا گلزن زنیت که در این بازی هم در دقیقه 14 گل اول تیمش را به ثمر رساند در پایان بازی در مقابل دوربینها با سردار آزمون گلزن دیگر این تیم و آقای گل لیگ روسیه مکالمه ای صمیمی داشت که مورد توجه رسانه های روسیه قرار گرفته. در ادامه متن این مکالمه را می خوانید:

 

خبرنگار: درباره بازی امروز سردار چه می توانی بگویی؟

 

زیوبا: عالی بود. دائم دفاع را اذیت کرد. بله سردار خیلی خوب بود. روی او واقعاً نمی شود قیمت گذاشت. کنت دراکولا. راستش من واقعاً نمی دانم سردار چند ساله است.

 

آزمون: خیلی خوب شد که آرتم گل زد. من که گل نزدم. اگر او هم گل نزده بود کار برایمان سخت می شد.

 

زیوبا: مهم این است که سردار مدل موی بی نظیری دارد. می دانید ما مثل موفاسا و اسکار هستیم (شخصیت های انیمیشن شیرشاه). او هنوز منتظر است که من را از صخره پایین بیندازد.

 

1517851

 

سردار: من پول ندارم. آرتم به من قول داده که 200 روبل به من بدهد که بروم آرایشگاه.

 

زیوبا: پول ندارد (خنده) فقط یک اسبش به اندازه کل ثروت من می‌ارزد. اینجا دارد خودش را به آن راه می‌زند. ولی گذشته از این حرف‌ها ما داریم در یک باشگاه بی نظیر تاریخسازی می‌کنیم و این عالی است.

 

1517852

 

موفاسا و اسکار دوشیری هستند که داستان فیلم شیرشاه برمبنای رابطه آنها شکل می‌گیرد.اسکار شیر پلیدی است که موفاسا را از صخره به پایین می‌اندازد و تاج و تخت او را تصاحب می‌کند.این که زیوبا رابطه خود و آزمون را به  اسکار و موسافا تشبیه کرده جالب است.این دو برای آقای گلی در لیگ روسیه رقابت دوستانه و طولانی‌ای داشتند و در نهایت آزمون به دلیل اینکه گلهای کمتری از روی نقطه پنالتی زده بود بعنوان اقای گل معرفی شد اما کمی بعد تصمیم برآن شد که جایزه به هردوی آنها برسد. جالب اینکه دو روز پیش هم زیوبا بعنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه برگزیده شد.اوجدی ترین رقیب و صمیمی ترین دوست آزمون هم به حساب می‌آید اما ظاهرا خود را در جایگاه موسافا می‌بیند!البته آزمون که حالا همه جامهای داخلی روسیه را تصاحب کرده است،شاید باارزش ترین بازیکن تیم باشد.ستاره‌ای که ممکن است قبل از شروع مجدد تمرینات زنیت به یک لیگ بزرگ اروپایی بپیوندد.

 

دیدگاه‌ها