کد خبر : 1700844 | 18 مرداد 1399 ساعت 13:40 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مصدوم شدن سرمربی PSG در تمرینات!

روزنامه فیگارو می گوید توماس توخل سرمربی PSG روز پنج شنبه در جریان یک تمرین تیمش مصدوم شده و قوزک پایش آسیب دیده است.

مصدوم شدن سرمربی PSG در تمرینات!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه فرانسوی فیگارو امروز اعلام کرد توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن روز پنج شنبه و در جریان یکی از تمرینهای این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان مصدوم شده و از ناحیه قوزک پا آسیب دیده است.

 

درحالیکه PSG همین حالا با بحران مصدومیت مواجه است و از این بیم دارد که در جریان دیدار با آتالانتا در روز چهارشنبه این هفته نتواند از ستاره هایش مثل کیلیان امباپه و مارکو فراتی استفاده کند حالا باید نگران مصدومیت مربی خود توماس توخل هم باشد.

 

1517853

 

البته لئوناردو مدیر ورزشی PSG در گفتگو با رسانه ها ضمن اقرار به اینکه موج مصدومیتها برای پاری سن ژرمن نگران کننده است مصدومیت توخل را هم تایید کرد.

 

لئوناردو در این باره گفت:" بعضی رسانه ها می گویند PSG با نفرین مصدومیت مواجه شده که این حرف را قبول ندارم. ما خوشبین هستیم و با اینکه می دانیم مشکلاتی وجود دارد برای بازی با آتالانتا آماده ایم. توخل سرمربی ما از ناحیه قوزک پای چپ دچار کشیدگی شده و یکی از استخوانهایش شکسته است".

 

1517855

 

باشگاه PSG هم در بیانیه ای اعلام کرد:" توماس توخل سرمربی ما روز پنج شنبه در جریان تمرینات مصدوم شده و از ناحیه قوزک پا دچار مشکل شده است. ولی این مصدومیت مانع از حضور او روی نیمکت در بازی چهارشنبه مقابل آتالانتا نخواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها