کد خبر : 1700846 | 18 مرداد 1399 ساعت 13:57 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

دی لیخت: برای حذف از چمپیونزلیگ خیلی زود بود

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس از حذف این تیم مقابل لیون ابراز ناراحتی کرد.

دی لیخت: برای حذف از چمپیونزلیگ خیلی زود بود

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه یوونتوس امیدوار بود بتواند در دیدار شب گذشته مقابل لیون به پیروزی با تفاضل بیش از یک گل دست پیدا کند و به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان مائوریتزیو ساری با وجود برد 2-1 از دور رقابت ها کنار رفتند تا یک حذف تلخ و البته زودهنگام برای بیانکونری رقم خورده باشد.

 

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس درباره این حذف ناامیدکننده گفت: " واقعاً یک حذف ناامید کننده برای ما بود. ما 2-1 به پیروزی دست پیدا کردیم اما این نتیجه برای صعود به مرحله بعدی اصلاً کافی نبود. فکر می‌کنم که در چند صحنه این موقعیت به ما دست دادند تا گل سوم و صعود بخش را وارد دروازه حریف کنیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم. به عقیده من مقصر این شکست همه ما بودیم."

 

 

1517859

 

 

دی لیخت در ادامه اعلام کرد که به زودی کتف مصدوم خود را در مورد جراحی قرار خواهد داد. او همچنین گفت: " فکر می کنم که برای حذف از این رقابت ها کمی زود بود. به طور کلی می‌توانستیم عملکرد بهتری از خودمان ارائه دهیم. به خاطر حذف از قهرمانان اروپا بسیار ناراحت و ناامید هستم. به عقیده من باید مدتی زمان داد تا شرایط به حالت اولیه بازگردد."

دیدگاه‌ها