کد خبر : 1700849 | 18 مرداد 1399 ساعت 14:17 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوبلاک: با هیجان زیادی به لیسبون سفر می کنیم

یان اوبلاک، دروازه‌بان اسلوونیایی اتلتیکو مادرید، می‌گوید که این تیم با انگیزه های فراوان پا به ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می‌گذارد.

اوبلاک: با هیجان زیادی به لیسبون سفر می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پیش از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا بود که اتلتیکو مادرید موفق شد دست به کار بزرگی بزند و مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا یعنی لیورپول را حذف کند؛ پیروزی بزرگی که دروازه بان اسلوونیایی روخی بلانکو یعنی یان اوبلاک نقش بسیار مهمی را در آن ایفا کرد.

 

شاگردان دیگو سیمئونه حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات و در شهر لیسبون پرتغال به مصاف لایپزیش بروند. اوبلاک در آستانه این دیدار حساس گفت: " تیم بسیار عالی عمل می کند و ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. همه بازیکنان و کادر مربیگری با هیجان کامل به لیسبون سفر خواهیم کرد و آماده یک چالش جدید و متفاوت هستیم."

 

 

1517865

 

 

اوبلاک در ادامه گفت: " امسال برای همه دشوار بوده است نه تنها در سطح ورزشی بلکه در سطح اجتماعی هم اینگونه بوده زیرا بسیاری با مشکلات مربوط به سلامتی مواجه هستند. با این حال در دوران قرنطینه بسیار خوب تمرین کردیم و برای چنین مقطعی کاملا آماده هستیم."

 

با رای هواداران اتلتیکومادرید یان اوبلاک به عنوان بهترین بازیکن فصل 20-2019 اتلتیکو مادرید انتخاب شد. او در این باره گفت: " می خواهم از هواداران تشکر کنم چرا که انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فصل اتفاق ویژه ای است. حمایت شما همواره ضروری است و از ته قلبم بابت این موضوع سپاسگزارم."

دیدگاه‌ها