کد خبر : 1700851 | 18 مرداد 1399 ساعت 14:26 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال گرم بازیکنان السد در اولین تمرین کازورلا

ستاره اسپانیایی تیم فوتبال السد روز گذشته پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی برای اولین مرتبه در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سانتی کازورلا، ستاره جدید اسپانیایی باشگاه السد، عصر روز گذشته پس از طی مراحل کامل آزمون‌های پزشکی به مدت دو سال قرارداد خود را با باشگاه السد به امضاء رساند و به جمع بازیکنان این تیم پیوست.


 این باشگاه روز گذشته دیروز با اعلام این مطلب عنوان داشت که سانتی کازورلا با شرکت در تمرینات تیم جدیدش مورد استقبال همه بازیکنان قرار گرفت. این در حالی است که کادر فنی تمام اسپانیایی السد به سرپرستی ژاوی چه در مسابقات داخلی و چه در لیگ قهرمانان امیدهای زیادی به او دارد، چراکه او بیش از همه به توانایی‌های این بازیکن آگاه است. از همین رو او تلاش می‌کند تا هر چه زودتر بتواند تا در کمترین زمان ممکن او به هماهنگی کامل با سایر بازیکنان برسد تا بتواند از او در ترکیب السد استفاده کند.


با پیوستن کازورلا به جمع بازیکنان السد، شمار ستارگان غیربومی این تیم به 5 نفر می‌رسد اما بااین‌حال آن‌ها در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و عملاً امیدی برای دفاع از عنوان قهرمانی که در فصل گذشته به دست آورد را ندارد.

 

1517869

 

1517868

دیدگاه‌ها