کد خبر : 1700852 | 18 مرداد 1399 ساعت 14:37 | 38.4K بازدید | 1 دیدگاه

کهکشانی ها چطور حذف شدند؟

رئال مادرید؛ هیولایی که دیگر گاز نمی گیرد

در دیدار برابر منچسترسیتی یک آمار عجیب به نام رئال مادرید به ثبت رسید.

رئال مادرید؛ هیولایی که دیگر گاز نمی گیرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که به پیروزی با اختلاف یک گل در زمین سیتی برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیاز داشت، بار دیگر به حریف انگلیسی باخت و وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت.

 

پرافتخارترین تیم اروپا در زمین خود 1-2 برابر سیتی باخته بود و امشب در ورزشگاه اتحاد نیز با همین نتیجه مغلوب شد تا نتواند به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کند. این دومین سال متوالی است که رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حدف می شود. سال گذشته رئال برابر آژاکس در مجموع دو بازی رفت و برگشت 5-3 مغلوب شده بود و نتوانست به یک چهارم نهایی برسد.

 

 

1517709

 

 

به جز حذف کهکشانی ها یک نکته قابل توجه در دیدار شب گذشته رئال برابر سیتی وجود داشت. درست یک دقیقه قبل از پایان نیم ساعت اول بازی بین دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید در اتحاد، مسابقه متوقف می شود اما نه به خاطر استراحت بازیکنان یا همان کولینگ بریک. در واقع دلیل این توقف یک درگیری در میانه زمین بین دنی کارواخال و گابریل ژسوس بود که باعث شد فلیکس بریش آلمانی به سوت خود بدمد و خطای مدافع اسپانیایی را اعلام کند.

 

در واقع کارواخال در این زمان مرتکب اولین خطای رئال مادرید در مسابقه دیشب شد. جالب اینکه آنها تا دقیقه 50 بازی مرتکب هیچ خطای دیگری نشدند. در لحظات آخر مسابقه اما لوکا مودریچ به دلیل خطا روی کوین دی بروین با کارت زرد داور مواجه می شود و درست پنج دقیقه بعد تونی کروس باز هم روی ستاره بلژیکی خطا می کند تا مانع از ورود او به محوطه جریمه رئال شود.

 

این سه مورد تنها خطاهای رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی بود. در واقع این سه خطا باعث شد که رئال مادرید با رکورد کم ترین خطا در طول یک بازی خود که دو بار طی 15 سال گذشته تکرار شده بود، برابری کند. دو مسابقه دیگر که رئال مادرید تنها سه خطا در آن مرتکب شده بود به پیروزی 6-1 فصل 16-2015 مقابل شالکه و بازی مرحله گروهی سال 2017 بر می گشت.

 

 

1517871

 

 

بدون توضیح اضافه باید گفت که رئال مادرید در بازی رفت که در ماه فوریه برگزار شد مرتکب 13 خطا روی بازیکنان منچسترسیتی شد. این در حالی است که در دیگر شکست اروپایی این فصل کهکشانی‌ها مقابل پاری سن ژرمن، 14 مرتبه این اتفاق رخ داده بود. سفیدها در بازی خانگی برابر کلوب بروژ 7 بار و در بلژیک 10 مرتبه خطا انجام داده بودند. آن ها برابر گالاتاسرای و به ترتیب در بازی‌های رفت و برگشت نیز 4 و 5 خطا انجام داده بودند.

 

رئال مادرید طی 15 فصل گذشته 156 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده که متوسط 12.56 خطا در هر مسابقه را به ثبت رسانده است. در واقع فصل 20-2019 چمپیونزلیگ با متوسط 8.75 خطا در هر مسابقه آرام‌ترین فصل رئالی‌ها طی 15 سال اخیر را به جای گذاشته است.

 

در لالیگا اما کمترین تعداد خطایی که رئال مادرید در طول یک مسابقه انجام داده بود به دیدار برابر آلاوس باز می گشت؛ جایی که آن ها تنها 5 خطا مرتکب شده بودند. در سایر بازی ها آن ها ها حداقل 8 خطا را انجام دادند تا متوسط 12.82 خطا در هر مسابقه به نام شاگردان زین الدین زیدان به ثبت برسد. رئال هشتمین تیم لالیگا از نظر کم ترین تعداد خطا(487) و سومین تیم با کم ترین کارت زرد(75) نیز محسوب می شد. این در حالیست که در بخش انفرادی اوضاع متفاوت بوده و کاسمیرو تنها 3 خطا کم تر از خطاکار ترین بازیکن فصل لالیگا انجام داده بود.

دیدگاه‌ها