کد خبر : 1700865 | 18 مرداد 1399 ساعت 14:57 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

رئال مادرید، حذف و خداحافظ تا 12 سپتامبر

رئالی ها پس از حذف از لیگ قهرمانان راهی تعطیلات تابستانی شدند و کارشان در لالیگای فصل بعد نیز از 22 شهریور شروع خواهد شد.

رئال مادرید، حذف و خداحافظ تا 12 سپتامبر

به گزارش "ورزش سه"، کار رئال مادرید در فصل 20-2019 شب گذشته رسما به اتمام رسید. کهکشانی ها که نزدیک به سه هفته پیش در لالیگا عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند، با شکست از سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از این رقابت ها کنار رفتند و فرصت حضور در لیسبون برای انجام بازی یک چهارم نهایی را از دست دادند. به این ترتیب فصل برای رئال با دو جام لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا به اتمام رسید.

 

 

1517872

 

 

زین الدین زیدان به بازیکنانش دو هفته استراحت داد تا کوتاه ترین تعطیلات تابستانی بازیکنان رئال از امروز شروع شود. طبق برنامه، لالیگای 21-2020 از 12 سپتامبر(22 شهریور) شروع خواهد شد و رئال مادرید به دلیل حذف در یک هشتم نهایی از همین تاریخ باید کار خود را شروع کند. در این برنامه برای اتلتیکو که راهی یک چهارم نهایی شده و نیز بارسا اگر امشب بتواند کار صعودش را نهایی کند، استثنا قائل شده اند. آنها کار را یک هفته دیگرتر در لالیگا شروع می کنند و اگر به نیمه نهایی یا فینال بروند، بازی های شان دو هفته به تعویق می افتد.

 

به دلیل شرایط خاص ناشی از کرونا تور آمریکای رئال نیز لغو شده و تمرینات پیش فصل این تیم نیز 15 روزه خواهد بود. باید دید سران رئال برای تقویت تیم در فصل اینده چه برنامه هایی دارند.

دیدگاه‌ها