کد خبر : 1700868 | 18 مرداد 1399 ساعت 15:32 | 54.9K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش رسانه های فرانسوی

ناامیدی رونالدو از یووه؛ CR7 در رویای پی اس جی

در فرانسه معتقدند کریستیانو رونالدو این روزها جدی تر از همیشه به حضور در لوشامپیونا و پوشیدن پیراهن پی اس جی فکر می کند.

ناامیدی رونالدو از یووه؛ CR7 در رویای پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دو سال پس از ترک رئال و پیوستن به یوونتوس نتوانسته به اهداف موردنظرش دیت پیدا کند. نه کفش طلا، نه توپ طلا، نه بهترین بازیکن سال یوفا و فیفا به او نرسیده؛ در حالی که او با پیراهن رئال به بردن این جوایز فردی عادت داشت.

 

1517798

 

 

او با یوونتوس به افتخارات تیمی مدنظرش نیز دست پیدا نکرده است. رونالدو بیش از همه انگیزه برای کسب قهرمانی اروپا داشت. افتخاری که یک بار با پیراهن یونایتد و 4 بار با پیراهن رئال به آن دست یافته بود ولی در یوونتوس سال گذشته در یک چهارم نهایی و امسال در یک هشتم نهایی از این رقابت ها حذف شد.

کریستیانو شب گذشته در بازی یوونتوس و لیون بهترین بازیکن تیمش بود و دو گل هم به ثمر رساند ولی هم تیمی هایش در سطح او قرار نداشتند و یوونتوس در نهایت از لیگ قهرمانان کنار رفت.

 

 

1517721

 

 

اخیرا فرانس فوتبال ادعا کرده بود که رونالدو در صورت ناکامی در لیگ قهرمانان با یوونتوس، به جدایی از این تیم فکر می کند و از شب گذشته پس از حذف یووه، دیگر رسانه های فرانسوی شروع به گمانه زنی هایی در مورد آینده فوق ستاره پرتغالی کرده اند.

آنها معتقدند رونالدو به صورت جدی در حال بررسی پیشنهاد پی اس جی است و قصد دارد کنار نیمار و کیلیان امباپه دوران جدیدی از فوتبالش را شروع کند. او معتقد است که در پی اس جی به مراتب شانس بیشتری برای کسب قهرمانی چمیپونزلیگ خواهد داشت. ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی از سال ها پیش در رویای جذب رونالدو است و حالا امیدواری زیادی برای رسیدن به این رویا دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها