کد خبر : 1700869 | 18 مرداد 1399 ساعت 15:32 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

جزئیات انتقال داوید سیلوا به لاتزیو فاش شد

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که لاتزیو روز دوشنبه به شکل رسمی از جذب داوید سیلوا رونمایی خواهد کرد.

جزئیات انتقال داوید سیلوا به لاتزیو فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق والنسیا یک دهه پیش و در دوران حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت سیتی، با رقمی معادل 26 میلیون پوند راهی این تیم شد. داوید سیلوا در طول این یک دهه افتخارات زیادی با سیتی به دست آورده تا جایی که حتی بسیاری این ستاره اسپانیایی را یکی از بهترین خریدهای تاریخ لیگ برتر انگلیس تلقی می‌کند.

 

سیلوا اما بعد از پشت سر گذاشتن 10 سال فوق‌العاده در منچسترسیتی در پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از جمع شاگردان پپ گواردیولا جدا خواهد شد. طی هفته های اخیر بود که گفته شد این بازیکن از لیگ آمریکا و البته باشگاه لاتزیو پیشنهاد دارد اما نهایتا پدر داوید سیلوا فاش کرد که این بازیکن به دنبال چالش جدید در رقابت های سری آ است؛ موضوعی که به جذب سیلوا توسط لاتزیو قطعیت بخشید.

 

 

1328679

 

 

حالا و در همین رابطه سه منبع ایتالیایی یعنی اسکای اسپورتس، کوریره دلو اسپورت و اسپورت ایتالیا مدعی شده اند که انتقال داوید سیلوا به لاتزیو تنهایی شده و احتمالا این موضوع روز دوشنبه به شکل رسمی اعلام خواهد شد. قرارداد این بازیکن با تیم ایتالیایی سه ساله خواهد بود و او حقوق چشمگیری در این باشگاه دریافت خواهد کرد. نکته جالب توجه دیگر این که یک جت خصوصی جهت سفر به اسپانیا و دیدار با خانواده به ستاره اسپانیایی اختصاص خواهد یافت.

دیدگاه‌ها