کد خبر : 1700870 | 18 مرداد 1399 ساعت 15:37 | 73.4K بازدید | 3 دیدگاه

هازارد در زمین، وینیسیوس روی سکو

بزرگترین اشتباه زیدان در شب حذف رئال (عکس)

در اسپانیا معتقدند بازی ندادن به وینیسیوس از سوی زیدان در شبی که ادن هازارد بازهم شبی کابوس وار را داشت، جای هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدر برابر سیتی شکست خورد و در واقع مستحق باخت نیز بود. روی دو اشتباه رافا واران سیتی به دو گل رسید اما رئال به خصوص پس از گل دوم سیتی نتوانست کار خاصی انجام دهد و در 20 دقیقه پایانی چهره یک تیم مصمم برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را نداشت. زیدان که وعده داده بود تیمش تا ثانیه های پایانی خواهد جنگید، به خوبی مشاهده کرد که توان تیمش برای مقابله با ایده های تاکتیکی پپ گواردیولا کافی نبود و عجیب اینکه تعویض هایی که انجام داد نیز بحث بر انگیز بودند.

 

وینیسیوس ستاره برزیلی که از بهترین های فصل رئال بود، شب گذشته نه تنها در ترکیب ابتدایی حضور نداشت که در طول 90 دقیقه حتی گرم هم نکرد و زیدان ترجیح داد بازیکنانی دیگر را راهی میدان کند. دوربین ها در دقایق پایانی تصویری از وینیسیوس را روی سکوهای اتحاد شکار کردند که آشکارا عصبی و ناراحت بود. او قطعا با خود می گفت که چرا حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده در حالی که می توانست بسیار موثرتر از ادن هازاردی ظاهر شود که در تمام مدت حضورش در زمین جز یک شوت، کار خاصی انجام نداد.

زیدان در پایان بازی و در مورد دلیل بازی ندادن به وینسیوس بدون اینکه هیچ دلیل تاکتیکی را متذکر شود گفت: هر کسی حق دارد در این مورد نظر خودش را بگوید ولی تصمیمات فنی با اوست!

 

بازی ندادن زیدان به وینی در حالی اتفاق می افتد که در اسپانیا خبر از پیشنهادات جدی یکی دو تیم مطرح انگلیسی برای او داده اند. به اینها پی اس جی را هم اضافه کنید که از سال گذشته مشتاق جذب اوست. لئوناردو مدیر ورزشی برزیلی پی اس جی شیفته بازی های وینسیوس است و تیره و تار شدن روابط این بازیکن با زیدان بیش از همه او را خوشحال خواهد کرد.

 

 

1517863

 

1517864

 

1517862

دیدگاه‌ها