کد خبر : 1700873 | 18 مرداد 1399 ساعت 15:49 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

لوکا و بهاء به جوانها در روزهای بحرانی

یکی از خصیصه های مربیگری لوکا در گذشته و در روزهایی که روی نیمکت تیم سپاهان می نشست بازی دادن به جوانها بود؛ او از این کار حتی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم ابایی نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا این کار را در ذوب آهن هم انجام می دهد؛ آنهم در روزهای بحرانی که تیم برای بقاء در جدول بازی ها می جنگد. نمونه اش در بازی با پرسپولیس که در 10-15 دقیقه پایانی بازی محمدمشایخ هافبک دفاعی 21 ساله را به جای محمد رضا عباسی به میدان فرستاد. بازیکنی که در زمان مربیگری علیرضا منصوریان به بازی گرفته نمی شد. او هفته هاست که در دقایق پایانی بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان می آید و اگر همین روند را حفظ کند می تواند در آینده تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت و کلیدی ذوب تبدیل شود. 

 

ذوب آهن از زمانی که لوکا آمده ارایه گر بازی تهاجمی در برابر تیم ها است؛ در برخی از بازیها اشتباهات داوری سهوا علیه این تیم بوده. نمونه اش در بازی با ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان که منجر شد تیم از پیروزی محروم شود. این تیم در بازی بعدی خود میهمان نساجی در قا  ئمشهر است و به نظر می رسد لوکا با بازی دادن به جوان ها به دنبال آماده کردن تیمش برای فصل آینده است؛ ضمن اینکه این ترفند باتجربه های تیم را به خود می آورد و آنها را به ارایه بازی خوب در برابر حریفان ترغیب می کند.

 

1517891

دیدگاه‌ها