کد خبر : 1700901 | 18 مرداد 1399 ساعت 18:53 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت کاوه رضایی و دلفی در لیست شارلروا؛

قلی‌زاده در افتتاحیه ژوپیر لیگ بازی می‌کند

یکی از سه ملی‌پوش ایرانی شارلروا در ترکیب این تیم مقابل کلوب بروژ حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ ژوپیر لیگ بلژیک از ساعت ۱۹ امروز شنبه با انجام مسابقه تیم‌های کلوب بروژ و شارلروا در استادیوم یان بریدل آغاز می‌شود که علی قلی‌زاده در این دیدار به میدان می‌رود.

 

شارلروا که در این فصل کاوه رضایی را برای دومین سال پیاپی به‌عنوان بازیکن قرضی از کلوب بروژ در اختیار دارد و پیش از آن هم علی قلی‌زاده و یونس دلفی را در فهرست داشته، امروز با بهره‌مندی از یکی از این سه بازیکن ایرانی نخستین بازی فصل خود را انجام می‌دهد.

قلی‌زاده که سومین سال حضورش در شارلروا را آغاز کرده و فصل گذشته در ۲۲ مسابقه موفق به زدن ۳ گل و دادن ۶ پاس گل شد، امروز یکی از نفرات اصلی شارلروا مقابل کلوب بروژ است.

 

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا نیز که حدود دو هفته قبل به تمرینات‌شان اضافه شده بود، احتمالا بخاطر عدم آمادگی کامل بدنی در فهرست بازی مقابل تیم سابقش قرار نگرفته و نام یونس دلفی نیز جزو لیست این مسابقه دیده نمی‌شود.

 

1517918

 

تیم شارلروا در فصل گذشته ژوپیر لیگ بلژیک که نیمه تمام ماند، در جایگاه سوم ایستاد ولی روند رو به رشدی گرفته بود که در صورت ادامه فصل احتمالا می‌توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد.

دیدگاه‌ها