کد خبر : 1700931 | 18 مرداد 1399 ساعت 22:39 | 29.9K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا در نوکمپ به دنبال رکورد تاریخی بایرن

بارسلونا سالهاست در نوکمپ در لیگ قهرمانان مغلوب نشده و به دنبال استمرار این رکورد برابر ناپولی است.

بارسلونا در نوکمپ به دنبال رکورد تاریخی بایرن


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در شرایطی متفاوت از همیشه و در نوکمپ بدون تماشاگر میزبان ناپولی خواهد بود و بسته نگه داشتن دروازه در این دیدار به منزله صعود آنها به دور بعدی است. بارسلونا در بازی رفت و در ایتالیا برابر این تیم به تساوی 1-1 رسید و از بخت قابل توجهی برای صعود به دور بعدی برخوردار است.

 

اما کارنامه درخشان بارسا در خانه در لیگ قهرمانان، هواداران این تیم را به صعود امیدوارتر می کند. بلوگرانا آخرین بار هفت سال پیش و در دیدار مقابل بایرن مونیخ بود که با سه گل در نوکمپ مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و از آن روز تا به حال حتی یک بار هم در بازی های خانگی در لیگ قهرمانان مغلوب نشده است.

 

1516535

 

در این 35 بازی، بارسلونا چهار بار به تساوی رسیده و 31 بار نیز پیروز شده است که رکورد فوق العاده ای محسوب می شود. البته بایرن مونیخ در 43 بازی خانگی متوالی در بین سالهای 1969 تا 1991 در این رقابت ها بی شکست بوده و از این حیث رکورددار است.

 

همچنین کاتالان ها در 15 نبرد آخر خود برابر نمایندگان ایتالیا در نوکمپ مغلوب نشده و می تواند امشب این رکورد را استمرار بخشد. جالب اینجاست دو تیم بارسلونا و ناپولی این فصل هنوز در لیگ قهرمانان حتی یک بار هم شکست نخورده اند و باید دید امشب بالاخره کدام تیم برای اولین بار در این تورنمنت مغلوب می شوند.

دیدگاه‌ها