کد خبر : 1700962 | 19 مرداد 1399 ساعت 01:31 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا 3-1 ناپولی: آبی‌ و اناری فاتح نبرد VAR ها

بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل ناپولی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، حریف بایرن در مرحله بعد شد.

بارسا 3-1 ناپولی: آبی‌ و اناری فاتح نبرد VAR ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ستین در نیمه اول دیدار امشب سه بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند با برتری 4-2 در مجموع دو دیدار به مرحله بعد صعود کنند.

ناپلی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 2، پاس اینسینیه با اشتباه پیکه به دریس مرتنس رسید اما ضربه او به کنار تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد، ماریو روی که در میانه زمین صاحب توپ شده بود، قصد داشت از بیرون آمدن تراشتگن استفاده کند و توپ را به قعر دروازه بارسا بفرستد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حالی که در دقایق ابتدایی، بازیکنان ناپولی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، این بارسا بود که در دقیقه 10 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال بلند ایوان راکیتیچ مقابل دروازه به کلمنت لنگله رسید و او هم با ضربه سر، دروازه حریف را باز کرد. به نظر می رسید لنگله قبل از زدن ضربه نهایی، مرتکب خطا شده اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را پذیرفت.

 

1517978

 

بعد از این گل، باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 14، چیزی نمانده بود که راکیتیچ اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما شوت او از کنار دروازه ناپولی به بیرون رفت.

برتری بارسلونا ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 23، لیونل مسی روی یک حرکت انفرادی، اختلاف را به دو گل افزایش داد. ستاره آرژانتینی که در سمت چپ محوطه جریمه ناپولی صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از بین سه بازیکن حریف، با ضربه ای تماشایی در شرایطی نامتعادل، توپ را به گوشه دروازه اوسپینا فرستاد.

 

1517980

 

ناپلی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و این فرصت را برای تیم میزبان فراهم کرد تا روی ضدحملات، روی دروازه این تیم خطرساز شوند. در دقیقه 30، روی یکی از همین ضدحملات، بارسا توسط مسی به گل سوم رسید اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل خطای هند، نپذیرفت.

 

1517983

 

بازی با همین روند قبل ادامه پیدا کرد و حملات ناپولی، با ضدحملات بارسا پاسخ داده می شد تا اینکه در دقیقه 40 بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شد. کولیبالی درون محوطه جریمه خودی صاحب توپ بود که مسی با هوشیاری از پشت سر رسید و مدافع ناپولی هم با بی احتیاطی او را سرنگون کرد و داور هم بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی ا نشان داد.

لوئیس سوارز پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دادن اوسپینا، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

1517988

 

در دقایق پایانی نیمه اول فشار حملات ناپولی شدت گرفت و سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم هم صاحب یک ضربه پنالتی شد. داور برخورد راکیتیچ با .... در محوطه جریمه بارسا را پنالتی تشخیص داد و اینسینیه برخلاف جهت حرکت تراشتگن، حساب کار را 3-1 کرد.

 

1517991

 

در آخرین ثانیه های این نیمه، ناپلی ها فرصت داشتند تا اختلاف را به حداقل برسانند اما در نهایت این نیمه با همان نتیجه به سود بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را ناپولی بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. برتری تیم میهمان در کنترل توپ و میدان ادامه داشت اما دفاع فشرده بارسلونا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

بعد از دقیقه 60، بارسایی ها رفته رفته پیش کشیدند و ابتکار عمل را در دست گرفتند اما حملات این تیم نیز به موقعیت های خاصی منجر نمی شد. هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، بازیکنان ناپولی برای جبران نتیجه تلاش بیشتری انجام می دادند.

 

1517996

 

در دقیقه 80 بود که روی یک ارسال از سمت چپ، آرکادیوش میلیک با ضربه سر دروازه بارسا را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. در دقیقه 85، روی ارسال پولیتانو، چیزی نمانده بود که هرویگ لوزانو با ضربه سر دروازه بارسا را باز کند اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

تلاش شاگردان گتوزو برای جبران گل های خورده در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا راهی مرحله بعد شد.

دیدگاه‌ها