کد خبر : 1701000 | 19 مرداد 1399 ساعت 10:43 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه؛ تیم شایسته ای که صعود نمی‌کند

خوشه طلایی با وجود اختلاف یک امتیازی با آلومینیوم اراک و مس کرمان شرایط سختی برای صعود به لیگ برتر دارد.

خوشه؛ تیم شایسته ای که صعود نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که دیشب و در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی ها در خانه و با گل های سجاد اژدر و رضا معقولی از سد استقلال خوزستان گذشت در هفته پایانی در تهران میهمان تیم خوب هوادار است که با رضا عنایتی و در هفته های اخیر باختی نداشته اما آلومینیوم در خانه میزبان داماش گیلان است؛ مس کرمان هم در خانه تیم شهرداری تبریز به میدان می رود که به دسته دوم سقوط کرده و مدت هاست به هیچ تیمی نه نمی گوید و شکست های سنگینی را متحمل می شود. 

خوشه طلایی که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند تیم شایسته ای در این فصل از بازی ها نشان داده و شاید هم پدیده بازی ها؛ تیمی که در اولین فصل حضور در بازی ها با وجود محدودیت ها تنه به تنه مدعیان بالا آمد و البته هنوز شانس صعود به لیگ برتر را به عنوان تیم دوم از دست نداده است. چرا که در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد. خوشه طلایی در فاز تهاجمی بعد از مس رفسنجان با 53 گل زده و بادران با 49 گل زده با به ثمر رساندن 43 گل به همراه تیم هوادار بهترین است و در فاز دفاعی هم بعد از تیم های نود ارومیه – مس کرمان و آلومینیوم اراک بهترین تیم بحساب می آید و همه این ها نشان می دهد تیم شایسته ای برای صعود به لیگ برتر است و در نهایت اگر از این صعود باز بماند یک فصل خوب و پرخاطره را پشت سر گذاشته و با توجه به تجربیاتی که به دست آورده فصل آینده می تواند به طور جدی تر به صعود به لیگ برتر فکر کند. 

 

جالب اینکه خوشه طلایی اگر در این فصل از بازی ها به لیگ برتر صعود کند، بعید است بتواند در ساوه میزبان تیم های لیگ برتری باشد و باید در اراک به میدان برود؛ به خصوص که بازی های فصل جدید بلافاصله و در مهرماه آغاز می شود. در بازی با استقلال خوزستان مشخص بود سکوهایی که در ابتدای فصل تخریب شد تا از نو ساخته شود با وجود نزدیک شدن به پایان فصل هنوز ساخته نشده! و درابتدای فصل شاهد بودیم به دلیل مهیا نبودن امکانات لازم در استادیوم شهید چمران ساوه خوشه طلایی دیدارهای خانگی خود را در غیاب تماشاگران و در استادیوم یادگار امام قم برگزار کرد. 

 

خوشه طلایی که در هفته های اخیر از سد صدرنشین یعنی مسس رفسنجان هم عبور کرد اگر در بازی با بادران تهران برتری دو بر صفر خود را حفظ می کرد اکنون تیم دوم جدول بود و بیشترین شانس را برای صعود به لیگ برتر داشت؛ اما با این وجود عدم صعود به لیگ برتر چیزی از ارزش های تیمی که محسن عاشوری با کمک دستیارانش ساخته (امید خورج، دستیار – فرزاد آشوبی، – سعید عزیزیان ، مربی دروازه بان ها – فریبرز حناچی، مربی بدنساز) کم نمی کند.

 

1518040

دیدگاه‌ها