کد خبر : 1701016 | 19 مرداد 1399 ساعت 11:56 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین اختصاصی 6 پرسپولیسی زیرنظر مطهری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با شش بازیکن این تیم تمرینات اختصاصی با توپ و تمرینات جسمانی را انجام داد.

تمرین اختصاصی 6 پرسپولیسی زیرنظر مطهری

به گزارش"ورزش سه" پرسپولیس بعد از مسجل شدن قهرمانی اش در لیگ برتر، نتوانسته هیچ بردی به دست بیاورد. آن ها در روز جشن قهرمانی در آزادی برابر ذوب آهن هرچه تلاش کردند نتوانستند شکست یک بر صفر را تغییر را بدهند. موضوعی که باعث شد اولین شکست یحیی گل محمدی در این فصل با پرسپولیس رقم بخورد.


پرسپولیس در این هفته در سیرجان میهمان تیم گل گهر است ضمن اینکه رقابت های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز بزودی ادامه پیدا می کنند. این باعث می شود که یحیی و کادرفنی پرسپولیس وظیفه سختی برای نگه داشتن  سطح انگیزه بازیکنان بعد از قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر داشته باشند.


از همین رو و در حالی که تمرین پرسپولیس امروز تعطیل بود حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی تمرینات اختصاصی را با شش بازیکن این تیم انجام داد. کریستین اوساگوآنا، مهدی ترابی ، محمدنادری، بشار رسن، سعید روستایی و سعید حسین پور بازیکنانی بودند که امروز زیر نظر مطهری تمرین با توپ و کارهای بدنی را انجام دادند. 


از بین این بازیکنان اوساگوآنا، ترابی ، رسن و حسین پور دقایقی را در بازی برابر ذوب آهن به میدان رفته بودند. بشار که در ترکیب اصلی بود در دقیقه 60 جایش را به امیدعالیشاه داد ضمن اینکه ترابی و اوساگوآنا و حسین پور نیز به جای سیامک نعمتی،مهدی عبدی و کمال کامیابی نیا در نیمه دوم به زمین آمدند.

دیدگاه‌ها