کد خبر : 1701022 | 19 مرداد 1399 ساعت 12:28 | 28.6K بازدید | 3 دیدگاه

نمره خوب به آتش بازی جشن قهرمانی پرسپولیس (عکس)

جشن قهرمانی سرخ ها در فضایی مطلوب به انجام رسید.

نمره خوب به آتش بازی جشن قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش ورزش سه، جشن قهرمانی لیگ فوتبال ایران در حالی برگزار شد که تمجیدهایی درباره نحوه انجام آن دیده شد. اما جالب درباره جشن این است که برگزاری آن قرار بود به شکل دیگری باشد اما برخی مشکلات باعث شد تا تغییراتی در مراسم اهدای جام پرسپولیسی ها به وجود بیاید.

 

شاید نقطه جذاب جشن قهرمانی آتش بازی هایی بود که در لحظه بالا بردن جام توسط سیدجلال حسینی انجام گرفت و آسمان استادیوم را به شکلی جذاب تزئین کرد و حالت خوبی به جشن قهرمانی پرسپولیسی ها بخشید. همچنین ایردنسینگ های موجود در این جشن فضای خوبی را به قهرمانی پرسپولیسی ها داده بود.

 

از طرف دیگر آنطور که در ۳۰ دقیقه پیش از شروع جشن قهرمانی دیده شد، نورپردازی به شکلی ویژه انجام گرفت و صندلی های خالی ورزشگاه آزادی هم به چشم نیامدند و همچنین کار به شکل بی نقصی پیش رفت اما در نهایت تصمیم بر این بود که در لحظه ورود بازیکنان پروژکتورها نورپردازی را انجام دهند.

 

برنامه برای جشن قهرمانی این بود که بازیکنان با نورهای تکه ای تعقیب شوند و پس از خواندن نامشان از فرش قرمز عبور کنند و به استیجی برسند که با نور خاصی روشن می‌شد و رنگ قرمز روی آن به چشم می‌آمد. باتوجه به این که پیراهن پرسپولیس سفید بود، نورپردازی موضعی روی استیج می‌توانست شکل جذابی به جشن بدهد.

 

اما حتی با عدم انجام این کار نیز جشن قهرمانی به شکلی ویژه انجام شد که شاید بتوان آن را با جشن های دیگر کشورها هم مقایسه کرد. در کنار آن باید از نظمی گفت که در ورزشگاه آزادی و زمان جشن قهرمانی پرسپولیسی ها به وجود آمد و باعث شد تا فریم های جذابی به یادگار بماند.

 

1518084

 

 

 

1518088

 

 

 

1518089

 

در دیگر نقاط دنیا جشن قهرمانی با نورهای موضعی انجام می‌شود چرا که پروژکتورهای ورزشگاه روشنایی آمبیانس را در اختیار می‌دهد که برای انجام یک مسابقه فوتبال و دید بازیکنان شرایط خوبی را ایجاد می‌کند اما در جشن قهرمانی و مراسم هایی نظیر رونمایی از پیراهن کارآمد نیست.

آنطور که در ۳۰ دقیقه پیش از شروع جشن قهرمانی دیده شد، نورپردازی به شکلی ویژه انجام گرفت و صندلی های خالی ورزشگاه آزادی هم به چشم نیامدند و همچنین کار به شکل بی نقصی پیش رفت اما در نهایت تصمیم بر این بود که در لحظه ورود بازیکنان پروژکتورها نورپردازی را انجام دهند.

 

1518087

 

1518085

 

 

1518086

 

 

دیدگاه‌ها