کد خبر : 1701023 | 19 مرداد 1399 ساعت 12:34 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل کرونا سالن‌های ورزشی نیست، ترافیک طولانی جاده‌هاست

رضایی: در مورد برگزاری لیگ کشتی باید راهکار داد

نایب قهرمان کشتی المپیک 2004 آتن گفت: مشکل از باشگاه‌ها نیست، مشکل این صف‌ها و ترافیک طولانی است، افراد زیادی که در تعطیلات به مسافرت رفته‌اند و کرونا را با خود از این شهر به آن شهر منتقل می‌کنند.

رضایی: در مورد برگزاری لیگ کشتی باید راهکار داد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا رضایی با اشاره به اینکه در مورد برگزاری لیگ برتر، کاری از دست فدراسیون کشتی برنمی‌آید، اظهار داشت: در مورد برگزاری این مسابقات کار از دست فدراسیون خارج است و این ستاد ملی مبارزه با کروناست که باید اجازه بازگشایی سالن‌های کشتی و برگزاری مسابقات را بدهد. به هرحال باید تدبیری اندیشیده شود که با حفظ سلامت بچه‌ها، بتوانیم لیگ را هم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: همه ورزشکاران در حال تمرین هستند. باید راهکار و برنامه داد که کشتی‌گیران غیراصولی و خارج از پروتکل تمرین نکنند. اینکه بگوییم مسابقات تعطیل، که راهکار نیست.

 

دارنده مدال برنز جهان با تاکید بر اینکه سال آینده همه از کشتی در المپیک توقع دارند، تصریح کرد: کشتی سال آینده باید مدال بگیرد و به همه جواب بدهد. همه از این رشته انتظار کسب مدال دارند. من فکر می‌کنم وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا باید پای کار بیایند و راهکارهایی به کشتی بدهند که بشود بار دیگر مسابقات را از سر گرفت. من فکر می‌کنم مثلا بشود لیگ را به صورت متمرکز برگزار کرد. می‌شود فکرها را روی هم گذاشت و به یک نتیجه خوب و منطقی رسید. چیزی نیست که راهکار نداشته باشد.

 

 

رضایی اضافه کرد: امروز همه جا باز است، رستوران‌ها، مترو، اتوبوس، همه جا شلوغ است. فقط باشگاه‌ها در این وضعیت خطرناک هستند؟ اتفاقا بچه‌ها در باشگاه ها بیشتر رعایت می‌کنند، مشکل از باشگاه‌ها نیست، مشکل این صف‌ها و ترافیک طولانی است، افراد زیادی که در تعطیلات به مسافرت رفته‌اند و کرونا را با خود از این شهر به آن شهر منتقل می‌کنند. محیط ورزش از همه محیط‌ها امن‌تر است.

 

 

دیدگاه‌ها