کد خبر : 1701033 | 19 مرداد 1399 ساعت 13:01 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار گتوزو به پیرلو: هر بازیکن بزرگی مربی نمی شود

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی خطاب به آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس گفت بازیکن بزرگ بودن به تنهایی برای مربی شدن کافی نیست.

هشدار گتوزو به پیرلو: هر بازیکن بزرگی مربی نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه باشگاه یوونتوس اعلام کرد ماتوریتزیو ساری را از سمت سرمربی این تیم اخراج کرده و سپس رسماً اعلام شد که آندره‌آ پیرلو بازیکن سابق این تیم به جای ساری به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده، گنارو گتوزو همبازی سابق پیرلو در آث میلان به او هشدار داد که نشستن روی صندلی داغ مربی گری تجربه ای کاملاً متفاوت با بازی کردن فوتبال است. گتوزو خطاب به پیرلو گفت که بازیکن بزرگ بودن به تنهایی برای یک مربی موفق شدن کافی نیست.

 

1518100

 

پیرلو تا کنون تجربه مربی گری نداشته و همین هفته گذشته در اولین سمت خود به عنوان مربی به عنوان مربی تیم زیر 23ساله یوونتوس انتخاب شده بود. اما روز شنبه بعد از اخراج ساری اعلام شد که پیرلو حالا سرمربی بیانکونری است. پیرلو در دوارن چهار ساله حضورش در یوونتوس چهار بار فاتح سری آ شده، دو بار ام حذفی ایتالیا و دو بار هم سوپرجام این کشور را فتح کرده است.

 

گتوزو درباره منصوب شدن همبازی سابقش در میلان و تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی یوونتوس گفت: " حالا کارش درآمده. پیرلو خوش شانس است که کارش را از یوونتوس شروع کرده. ولی بازیکن بزرگ بودن برای موفق شدن در این حرفه کافی نیست".

 

1517946

 

سرمربی ناپولی در ادامه صحبتهایش گفت: " بازیکن بودن و مربی بودن واقعاً از زمین تا آسمان تفاوت دارند. اینها دو حرفه با هم کلی فرق دارند و مربی گری را نمی توان فقط از روی کتاب یاد گرفت. باید وارد تجربه عملی شد و با پشتکار زیاد درس گرفت. این دو دنیا دو دنیای کاملاً متفاوتند".

 

 

دیدگاه‌ها