کد خبر : 1701040 | 19 مرداد 1399 ساعت 13:25 | 23.9K بازدید | 4 دیدگاه

لواندوفسکی: رسیدن به رکورد رونالدو هدفم نیست

رابرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ می‌گوید تنها به فکر افتخارآفرینی برای باشگاهش بایرن است و نه رسیدن به رکورد کریستیانو رونالدو.

لواندوفسکی: رسیدن به رکورد رونالدو هدفم نیست

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی دیشب در جریان پیروزی 4-1 بایرن مونیخ بر چلسی دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. لواندوفسکی به این ترتیب تعداد کل گلهای زده خود در این فصل را به عدد 53 رساند.

 

1518111

 

ستاره لهستانی خط حمله بایرن در این فصل لیگ قهرمانان تا اینجا در هفت بازی برای بایرن 13 گل به ثمر رسانده و تا رسیدن به رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو یعنی 17 گل زده در یک فصل چمپیونزلیگ 4 گل دیگر فاصله دارد. رکوردی که رونالدو در فصل 2013-2014 ثبت کرده بود.

 

اما لواندوفسکی می‌گوید روز جمعه در جریان دیدار با بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در شهر لیسبون تلاشش تنها پیروزی بایرن مونیخ خواهد بود و نه نزدیک تر شدن به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو.

 

لواندوفسکی در پایان بازی دیشب گفت: " رسیدن به رکورد رونالدو هدف من نیست. ما یک بازی حذفی دیگر در پیش داریم و باید مثل یک تیم واقعی در آن بازی هم خوب کار کنیم. بارسلونا همیشه خطرناک است و عالی فوتبال بازی می‌کند. ما باید از ثانیه اول تا ثانیه آخر در اوج باشیم و کیفیت مان را نشان بدهیم. هر تیمی بهتر باشد به مرحله بعد صعود خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها