کد خبر : 1701046 | 19 مرداد 1399 ساعت 14:11 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

طی حکمی از سوی وزیر علوم؛

رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منصوب شد

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی شریف نژاد را به عنوان رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منصوب کرد.

رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منصوب شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر منصورغلامی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکترعلی شریف نژاد را که حکم سرپرستی پژوهشگاه را بر عهده داشت، به عنوان رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منصوب کرد.


دربخشی از حکم وزیرعلوم،تحقیقات و فناوری خطاب به دکترعلی شریف نژاد آمده است:


جناب آقای دکتر علی شریف نژاد


با سلام و احترام،


با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهشی وفناوری ومعاون محترم وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان به موجب این حکم به سمت رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منصوب می شوید.


شایان ذکر است، دکتر علی شریف‌نژاد دارای مدرک دکترای بیومکانیک ورزشی از دانشگاه هومبولت برلین آلمان است و در حوزه گرایش تخصصی خود، به عنوان عضو هیأت علمی و مدیر گروه بیومکانیک و فناوری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و عضو انجمن بین‌المللی بیومکانیک اروپا مشغول به فعالیت است.


همچنین وی دارای سابقه اجرای بیش از 20 طرح پژوهشی در سطح استانی، ملی و بین‌المللی (به عنوان مجری طرح و یا همکار مجری)، اختراع 3 دستگاه در حوزه‌های ورزشی و توان‌بخشی، ترجمه و چاپ 10 عنوان کتاب تخصصی در حوزه بیومکانیک ورزشی، چاپ بیش از 20 عنوان مقاله در مجلاتISC ،ISI  و علمی پژوهشی، تدریس در مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته بیومکانیک ورزشی، استاد راهنما و مشاور پایان‌نامه و رساله‌های دکترا در حوزه‌های مرتبط با گرایش تخصصی ایشان، همکاری با نشریات علمی، همکاری در اجرای همایش‌های علمی ورزشی، تدریس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد و ... است.

دیدگاه‌ها