کد خبر : 1701055 | 19 مرداد 1399 ساعت 15:15 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

ربیعی‌فر در واکنش به حساسیت بازی پایانی لیگ یک:

پیراهن داماش مقدس است و هیچکس آن را نمی‌فروشد

سرمربی داماش گیلان مدعی است که این تیم در هفته پایانی برابر آلومینیوم اراک با قدرت و انگیزه همیشگی در زمین حاضر خواهد شد.

پیراهن داماش مقدس است و هیچکس آن را نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان که توانسته بعد از سه پیروزی پیاپی بقای خود در لیگ دسته اول را قطعی کند، در شرایطی در هفته پایانی برابر آلومینیوم اراک حاضر خواهد شد که این بازی برای دیگر تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر از حساسیت بالایی برخوردار است و خوشه طلایی و مس کرمان انتظار دارند آنها با نمایش جوانمردانه خود همه چیز را عادلانه به پایان برسانند.

 

مازیار ربیعی فر، مدیرفنی و سرمربی داماش گیلان در ابتدا درباره پیروزی تیمش مقابل قشقایی شیراز گفت: خیلی خوشحالیم که به عهدی که با هواداران داشتیم عمل کردیم. باید از زحمات تک تک بازیکنان و اعضای تیم تشکر کنم و باید به همه آنها دست مریزاد گفت. در بدترین روزها آنها تنها بر پایه عشق و تعصبی که به این تیم داشتند، پای آن ماندند و در نهایت خوشحالیم که با بقای خودمان آنها را خوشحال کردیم.

 

وی در ادامه گفت: بازیکنان ما نمونه بارز تعصب و مردانگی هستند. با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم ارزش کاری که آنها در این شرایط به سرانجام رساندند را بر زبان بربیاورم. خیلی از روزها از اینکه در چشم آنها در تمرین و رختکن نگاه کنم شرمنده بودم. مشکلات زیادی داشتیم و آنها اما مردانه ایستادند و خیلی خوشحالم از اینکه این ماموریت را به بهترین شکل به پایان رساندند.

 

ربیعی فر درباره سقوط سپیدرود نیز گفت: این یکی از اتفاقات تلخ برای همه ما بود. ما رقیب هستیم اما برای مردم رشت داماش و سپیدرود حکم هوا و نفس را دارد. از این موضوع خیلی غمگین هستیم و امیدوارم در ادامه بهترین اتفاقات در انتظار آنها باشد. حیف این پتانسیل است و امیدوارم مسوولان تصمیمات سنجیده‌تری بگیرند و اینچنین احساسات هواداران جریحه‌دار نشود. رشت با این پتانسیل بزرگ شایسته اتفاقات بهتری است اما متاسفانه از بعد تصمیم گیری و اقدام مناسبی برای هواداران و تیم‌های آن صورت نمی‌گیرد.

 

سرمربی داماش در واکنش به اینکه آیا بعد از بقا با داماش، آنها در بازی حساس مقابل آلومینیوم چه عملکردی خواهند داشت گفت: به هیچ حاشیه‌ای فکر نمی‌کنیم. مطمئنا شما هم می‌دانید که پیراهن داماش چه ارزشی برای هواداران و خصوصا بازیکنان ما دارد. در بدترین شرایط ما هیچ وقت کم نگذاشتیم و الان هم شان تیم خودمان را به هیچ وجه پایین نخواهیم آورد. این پیراهن داماش مقدس است و همه ما مسلما با تمام توان برای جدال با آلومینیوم در زمین حاضر خواهیم شد. ما در بازی رفت به تساوی مقابل آنها رسیدیم. وظیفه ما انجام یک بازی جوانمردانه است. نمی‌خواهیم هیچ لکه ننگی در تاریخ داماش شکل گیرد و حتی شایعه‌ای در این زمینه به وجود بیاید. همه تاریخ این تیم را می‌دانند و با هواداران ما آشنا هستند. بهتر است چیز زیادی نگوییم و همه چیز را در زمین نشان دهیم.

 

وی در پایان گفت: این حرف من نیست و بازیکن باشرافت داماش هم این اعتقاد را دارند که لیگ تمام نشده است. هر کدام از آنها مسلما هدف‌های بزرگی در سر دارد. مطمئن باشید همه ما می‌دانیم که این پیراهن چقدر مقدس است و هیچکس آن را نمی‌فروشد. در بازی آخر یک بازی کاملا جوانمردانه از داماش خواهید دید. هیچکس نمی‌تواند نتیجه را پیش بینی کند اما نمایش ما باعث خواهد شد که به بازیکنان داماش بیش از همیشه افتخار کنیم.

دیدگاه‌ها