کد خبر : 1701061 | 19 مرداد 1399 ساعت 15:25 | 37.1K بازدید | 1 دیدگاه

مرا با هیچکس مقایسه نکنید

به رئال نه گفتم ولی قرار شد بعدا صحبت کنیم

یولیان ناگلزمن دوست ندارد با هیچ مربی ای مقایسه شود و به مارکا گفت که دو سال قبل پیشنهاد رئال را رد کرده است.

به رئال نه گفتم ولی قرار شد بعدا صحبت کنیم

به گزارش "ورزش سه"،  دو دهه پیش، ژوزه مورینیو سرمربی پیشرو و نوآور دنیای فوتبال بود ولی این سرمربی پرتغالی اخیرا دوبار دوئل با یولیان ناگلزمان آینده دنیای مربیگری را واگذار کرد(شکست تاتنهام از لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان). بسیاری ناگلزمان را سرمربی احتمالی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در آینده می دانند؛ سرمربی جوانی که چندی پیش و در سن 32 سالگی پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد و مدعی شد چنین قدم بزرگی در این سن شاید برایش زود باشد.

 

 

1518133

 

 

او که در هوفن هایم شهره شد، در لایپزیش فصلی رویایی را پشت سر می گذارد و با تیمش در بوندسلیگا عنوان سوم را کسب کرد و چند روز دیگر باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید برود. ناگلزمن با تیمی به این موفقیت رسیده که سابقه درخشانی در فوتبال اروپا ندارد.

ناگلزمن در مصاحبه اختصاصی با مارکا و در مورد اینکه او را با مربیانی چون یورگن کلوپ، مورینیو و پپ گواردیولا مقایسه می کنند، گفت:« نمی دانم. برای این کار باید به جزئیات، نگاه بسیار دقیقی شود. کاری که مربیان در تمرینات انجام می دهند، توصیه های تاکتیکی به بازیکنان و استراتژی های شان برای هر مسابقه. برای من مقایسه فرم و شکل بازی خیلی اهمیت دارد. نمی خواهم خودم را با کسی مقایسه کنم چون توانسته ام سبک مخصوص به خودم را اجرا کنم.

 

 

1484654

 

 

تیم هایم فوتبالی را که دوست دارم ارائه می دهند. هر کسی می تواند مرا با مربی ای که دوست دارد قیاس کند و شبیه بداند. معتقدم هر مربی سبک و مسیر خود را دارد و البته نمی توانم خودم را با این مربیانی که نام بردید مقایسه کنم؛ چون من تنها یک افتخار در مربیگری دارم که به رده جوانان بر می گردد؛ در حالی که اینها افتخارات بسیار زیادی کسب کرده اند. دوست دارم مردم وقتی بازی های تیمم را می بینند، لذت ببرند و کسانی که در ورزشگاه هستند نیز راضی به خانه برگردند. قطعا دوست دارم به زودی در رده بزرگسالان هم بتوانم عناوین قهرمانی را کسب کنم.»

 

 

1484639

 

 

ناگلزمن در مورد رد پیشنهاد رئال مادرید گفت:« بله، سال 2018 تماس هایی تلفنی برقرار شد ولی در نهایت خودم پاسخ منفی دادم. معتقد بودم که هنوز زمان درستی برای هدایت تیمی مثل رئال مادرید نیست. در میان لیستی که مربیان مطرح دیگری هم حضور داشتند، من هم یکی از نامزدها بودم. صحبت های خوبی با خوزه آنخل سانچس(مدیر اجرایی رئال) داشتم و در نهایت تصمیم بر این شد که الان زمان درستی نیست. توافق کردیم که بعدها اگر رئال به مربی نیاز داشت و من هم در دسترس بودم، بازهم گفت و گو کنیم.»

 

دیدگاه‌ها