کد خبر : 1701066 | 19 مرداد 1399 ساعت 15:34 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

مصدوم نیستم، هرزمان کادرفنی بخواهد به میدان می‌روم

ایرانپوریان: نیمکت‌نشینی‌ام نظر سرمربی سپاهان است

مدافع باتجربه سپاهان می‌گوید نیمکت نشینی‌اش در این تیم نظر سرمربی است و به این مساله احترام می‌گذارد.

ایرانپوریان: نیمکت‌نشینی‌ام نظر سرمربی سپاهان است

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط سپاهان بیان کرد: مساله ای که وجود دارد ما در بازی‌های گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و شرمنده هواداران هستیم. منتهی من اطمینان دارم که تمام اعضای تیم سپاهان برای موفقیت و سربلندی تیم همه تلاش شان را انجام دادند. ما بازی های خوبی نیز انجام دادیم اما در بعد نتیجه گیری موفق نبودیم که امیدوارم در بازی‌های آینده از این حیث نیز موفق باشیم و روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.


وی درباره دوری اش از ترکیب سپاهان و اینکه گفته می‌شود دوباره مصدوم شده، بیان کرد:‌من مصدومیتی ندارم. مصدومیت من در تعطیلات کرونایی فوتبال بهبود یافت و با شروع مجدد مسابقات در تمرینات حضور یافتم. از نظر جسمانی شرایط خوبی دارم و بازی نکردنم تصمیم سرمربی تیم است. من به نظر آقای قلعه نویی احترام می‌گذارم و از بیرون زمین برای موفقیت سپاهان دعا خواهم کرد.


مدافع سپاهان همچنین گفت:‌ همواره در هر تیمی حضور داشتم اولویتم موفقیت تیمم بوده است. به هر حال بازی نکردن برای هر بازیکنی سخت است اما یاد گرفتم به تصمیمات سرمربی و کادرفنی احترام بگذارم. امیدوارم در بازی های بعدی نیز بازیکنان سپاهان با تمام توان به میدان بروند و با کسب موفقیت های لازم هواداران را خوشحال کنیم.


ایرانپوریان درباره بازی فردای سپاهان و استقلال تاکید کرد: بازی سختی با استقلال داریم اما شک ندارم با درایت کادرفنی و همت بازیکنان می‌توانیم استقلال را شکست دهیم و به نیمه نهایی حذفی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها