کد خبر : 1701067 | 19 مرداد 1399 ساعت 15:36 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

روند نزولی بیماران و افزایش فوتی‌ها؛

آمار کرونا در ایران؛ تست کرونا ۲۰۲۰ نفر مثبت شد

سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و جان‌باختگان ویروس کرونا را در ایران اعلام کرد.

آمار کرونا در ایران؛ تست کرونا ۲۰۲۰ نفر مثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، سیما سادات لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: از ظهر دیروز تا ظهر امروز یکشنبه  و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۶ هزار و ۷۱۲ نفر رسید. از بین موارد جدید، ۹۶۱ مورد بستری شدند.

 

او ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۸۴ هزار و ۳۷۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

 

لاری اضافه کرد: ۴ هزار و ۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

او عنوان کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد در وضعیت هشدار هستند.

 

گفتنی است، امروز تعداد موارد جدید مبتلا به کرونا مثل چهار روز گذشته روند نزولی داشته، اما آمار جان باختگان در مقایسه با دیروز شنبه با افزایش مواجه بوده است.

 

دیدگاه‌ها