کد خبر : 1701074 | 19 مرداد 1399 ساعت 16:04 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت بزرگ برای سربازان امید؛

نیروی زمینی آسانسوری به لیگ دو بر می‌گردد؟

شاگردان امید روانخواه با شکست تحقیر آمیز شب گذشته مقابل فجرسپاسی شیراز در آستانه سقوط به لیگ دو قرار گرفتند.

نیروی زمینی آسانسوری به لیگ دو بر می‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه" پایان طلسم شاگردان داوود مهابادی در فجر سپاسی سرانجام در هفته ماقبل پایانی لیگ یک رخ داد؛ آن‌ها که در نیم فصل دوم هیچ بردی را به دست نیاورده بودند شب گذشته توانستند مقابل تیم بحران زده نیروی زمینی با چهار گل پیروز از میدان خارج شوند تا شاگردان روانخواه یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شوند. با مسجل شدن سقوط سپیدرود و شهرداری (علم و ادب) تبریز حال فقط یک تیم دیگر سقوط می‌کند که از میان نیروی زمینی، ملوان و رایکا خواهد بود.

 

نیروی زمینی برای بقا در لیگ یک شانس کمتری نسبت به رقبای خود دارد؛ آن‌ها که در فصل جاری توانستند به لیگ یک صعود کنند، دوباره در سراشیب سقوط به لیگ دو هستند تا لقب تیم آسانسوری فصل را از آن خود کنند. شاگردان روانخواه از 24 امتیاز دیدارهای اخیر خود تنها 6 امتیاز کسب کرده‌اند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها کاندیدای اول سقوط به لیگ دو باشند.

 

این تیم که هفته پایانی مقابل گل ریحان البرز صف آرایی خواهد کرد، برای بقا محکوم به پیروزی در دیدار پایانی است و امیدوار به آن‌که دو رقیب دیگر یعنی رایکا و ملوان شکست بخورند؛ چرا که کسب یک امتیاز برای این دو تیم در هفته پایانی هم می‌تواند به منزله سقوط نیروی زمینی باشد چون تفاضل گل شاگردان روانخواه نسبت به دو رقیب دیگر بسیار بیشتر است.

 

در واقع باید گفت سربازان نیروی زمینی به جز کسب پیروزی مقابل گل ریحان البرز باید منتظر معجزه‌ای دیدارهای رایکا برابر آرمان گهر و قشقایی مقابل ملوان باشند تا دو تیم آرمان گهر و قشقایی بتوانند با پیروزی خود حکم بقای نیروی زمینی را امضا کنند.

دیدگاه‌ها