کد خبر : 1701075 | 19 مرداد 1399 ساعت 16:10 | 40.2K بازدید | 4 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

ماتیوس: باختن به این بارسلونا کار دشواری است!

اسطوره بایرن مونیخ معتقد است تیم محبوبش باید بدون دردسر راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

ماتیوس: باختن به این بارسلونا کار دشواری است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته توانست به راحتی کار صعودش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را یکسره کند. مونیخی ها زمستان گذشته در لندن با سه گل بر چلسی پیروز شده بودند و شب گذشته در زمین خود نیز 4-1 برنده شدند تا راهی شهر لیسبون شوند.

 

 

1518127

 

 

بارسلونا هم توانست با برتری 3-1 بر ناپولی صعودش به یک چهارم نهایی را قطعی کند و اکنون باید جمعه حریف بایرن مونیخ باشد. بارسا دیگر تیم باصلابت گذشته نیست و بسیاری معتقدند شانس بایرن برای رفتن به نیمه نهایی بیشتر است.

لوتار ماتیوس اسطوره بایرن در مورد بازی روز جمعه به اسکای اسپورتس گفت:« طبیعتا بارسا این توانایی را دارد تا در یک بازی بتواند بهترین کیفیتش را نشان دهد و متفاوت با دیگر بازی های این فصل خود کار کند ولی معتقدم بایرن روز بازی باید مرتکب اشتباهات زیادی شود تا از لیگ قهرمانان کنار برود. برابر این بارسلونا باختن و حذف شدن کار سختی است.»

 

 

1518123

 

 

ماتیوس ادامه داد:« در یک بازی تک حذفی لیگ قهرمانان ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد و اگر روز، روز شما نباشد، ممکن است حذف شوید. در یک بازی حذفی رفت و برگشت می توان اشتباهات را جبران کرد ولی در لیسبون بایرن حق هیچ اشتباهی را ندارد. تحت هیچ شرایطی نمی توان بارسلونا را دست کم گرفت.»

 

 

دیدگاه‌ها