کد خبر : 1701078 | 19 مرداد 1399 ساعت 16:40 | 60K بازدید | 7 دیدگاه

کارهای احمقانه نکنید

سخنرانی مسی در تونل نوکمپ؛ 8 گل به ناپولی می زنیم!

لیونل مسی شب گذشته وظیفه کاپیتانی را به بهترین شکل ممکن انجام داد و ضمن حضور در میدان با پای مصدوم، سعی در تهییج هم تیمی هایش داشت.

سخنرانی مسی در تونل نوکمپ؛ 8 گل به ناپولی می زنیم!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، لیونل مسی نه تنها در داخل زمین که در خارج از زمین نیز رهبر و لیدر بارسلونا محسوب می شود. او شب گذشته نقش اصلی را در پیروزی 3-1 بارسا بر ناپولی و صعود آبی اناری ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد.

لیونل مسی شب گذشته دو گل به ثمر رساند که یکی مردود اعلام شد و با وجود مصدومیت تا به انتها در زمین باقی ماند.

بارسا نیمه اول بازی را با پیروزی 3-1 به اتمام رساند و در حالی پای به نیمه دوم گذاشت که باید از برتری دو گله خود دفاع می کرد تا راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

 

 

1518160

 

 

ماتیاس اِرِکالده خبرنگار آرژانتینی ویدیویی قبل از ورود بازیکنان بارسا به زمین در نیمه دوم را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده که نکات جالبی در آن به چشم می خورد.

 

در این تصاویر نقش لیونل مسی در ایجاد انگیزه و تهییج بازیکنان بارسا به خوبی دیده می شود. فوق ستاره آرژانتینی در حالی که بازیکنان بارسا در تونل ورزشگاه آماده ورود به زمین بودند، رو به آنها می گوید:« ناپولی برای جبران می آید ولی ما باید بازی را قوی شروع کنیم. نباید دست به کاری احمقانه بزنیم چون دو گل جلو هستیم. ما دو گل پیش هستیم و باید آسوده خاطرتر از همیشه بازی کنیم. راحت و بی دغدغه بازی کنیم، هشت گل به آنها می زنیم.»

 

 

1518041

 

 

مسی در حالی نیمه دوم را به طور کامل بازی کرد که به دلیل خطای منجر به پنالتی کالیدو کولیبالی روی او، به نظر می رسید 45 دقیقه دوم را استراحت کند و دست به ریسک نزند ولی گل دقیقه 49 اینسینیه باعث شد تا مسی به عنوان کاپیتان ترجیح دهد در نیمه دوم نیز همچنان در میدان بماند.

 

پس از حرف های مسی، لوئیس سوارز رو به هم تیمی ها گفت:« اصلا نباید خودمان را به دردسر بیندازیم. باید خودمان باشیم و مثل نیمه اول بازی کنیم.»

 

 

1518159

 

 

آلبا و جرارد پیکه نیز در ادامه توصیه هایی برای هم تیمی های شان داشتند. آلبا گفت:« وقتی توپ را می گیریم و در زمین خودمان هستیم، حتی الامکان سعی کنیم به تراشتگن پاس ندهیم» و پیکه در ادامه گفت:« قرار نیست همه در زمین خودمان جمع شویم. باید رو به جلو بازی کرد.»

 

با این وجود در نیمه دوم بارسا گلی به ثمر نرساند و بیشتر تحت تاثیر بازی ناپولی قرار داشت؛ هرچند که در نهایت نتیجه همان 3-1 ماند و بارسا راهی یک چهارم نهایی شد.

 

دیدگاه‌ها