کد خبر : 1701079 | 19 مرداد 1399 ساعت 16:32 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیغام افشین پیروانی به بیرانوند؛ دمت گرم روله!

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس نسبت به گلایه علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.

پیغام افشین پیروانی به بیرانوند؛ دمت گرم روله!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در شرایطی بعد از چهار سال حضور در این تیم، در روزهای پایانی لیگ با توجه به قراردادی که داشت راهی انتورپ بلژیک شد. این در حالیست که این دروازه‌بان امروز در گلایه‌ای نسبت به رفتار مدیران تیم، مدعی شد آنها حتی مدال قهرمانی او را نیز نداده‌اند و اعلام کردند مدال کم آمده است! موضوعی که اکنون با واکنش افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس همراه شده است.

 

پیروانی در اینباره گفت: ابتدا جا دارد بار دیگر این پوکر قهرمانی را به تمامی اعضای تیم و خصوصا هواداران عزیزمان تبریک بگویم و برای آنها آرزوی اتفاقات بهتری در آینده را داشته باشم. امروز این مصاحبه و به قول شما گلایه را خواندم و برای خودم هم این مساله مایه ناراحتی شده است. بیرانوند قطعا نقش مهمی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشته و در این مسیر سخت همراه ما بوده است. هیچکس در باشگاه و حتی در بین هواداران نیز روزهای خوبی که او در پرسپولیس داشته و ساخته را فراموش نمی‌کند.مطمئنا علیرضا سهم زیادی در موفقیت‌ها و قهرمانی پرسپولیس داشته و بداند که در یاد همه ما جا دارد.

 

پیروانی درباره گلایه بیرانوند درباره عدم قرار گرفتن نامش در بین نفرات اعلامی از سوی باشگاه برای دریافت مدال گفت: مطمئنا این اشتباه صورت گرفته و همانطور که گفتم هیچکس در تیم ایشان را از یاد نمی‌برد و حتی آقای گل محمدی هم در پایان بازی‌ها از علیرضا یاد کرد و جایش را خالی دانست. بازیکنان ما هم اگر دیده باشید همه آنها در استوری خود این موضوع را به نمایش گذاشتند. مطمئنا این مساله را پیگیری خواهیم کرد و مدال بیرانوند جایش محفوظ خواهد بود تا موزه افتخارات او هم بی نصیب از جامی که تا روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس برای آن تلاش کرده خالی نباشد. ما چشم انتظار موفقیت او در اروپا هستیم و در تمام شرایط برای علیرضای عزیز آرزوی موفقیت و سربلندی خواهیم داشت و باید به او بگویم دمت گرم روله! تو همیشه به قول هواداران گلر ارتش سرخی و به تو افتخار می‎کنیم.

 

دیدگاه‌ها