کد خبر : 1701083 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:00 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی: این بازی همان اصطلاح خون تا زانو بود؛

سوت‌های خورشیدی و پایان بازی فینال‌گونه بدون دعوا!

اشکان خورشیدی و تیم داوری او روز بسیار خوبی را در ورزشگاه باهنر کرمان پشت سر گذاشتند.

سوت‌های خورشیدی و پایان بازی فینال‌گونه بدون دعوا!

به گزارش "ورزش سه"، سوت پایان بازی که به صدا درآمد، اسماعیل صفیری ناظر فدراسیون به سمت اشکان خورشیدی رفت و این داور را به آغوش کشید تا نشان دهد از عملکرد تیم داوری او رضایت کامل دارد.


خورشیدی با توجه به حساسیت بسیار بالای مصاف مس کرمان و آلومینیوم و همینطور درگیری‌های زیادی که در هفته‌هایش پیشین لیگ برتر شاهدشان شده بودیم، برای قضاوت این بازی انتخاب شده بود و از ابتدای بازی با سوت های به موقع خود و حضور نزدیک به صحنه‌ها، توانست به همراه تیم خود، روز بسیار خوبی را در کرمان پشت سر بگذارد و اجازه نداد هیجان نیمکت دو تیم به جنجال منجر شود.

 

 

1518204

 


علی خسروی کارشناس داوری فوتبال کشور در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد قضاوت خورشیدی در دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان، ضمن تحسین عملکرد او، اینطور به دلایل موفقیت او اشاره کرد:« این بازی از آن بازی هایی بود که به آنها می گویند خون تا زانو. باید تشکر کرد که این داور که اهل ساری است را برای این مسابقه در کرمان انتخاب کردند. خیلی اعتماد به نفس زیادی داشت. تجربه زیادی داشت و از تجربه‌اش به خوبی استفاده کرد. عصبانی نشد و فریب بازیکنی را نخورد. سوت بی حسابی نزد. نگذاشت بازیکن های که می خواهند پنالتی بگیرند، موفق باشند.»


او سپس حرف هایش را از سر گرفت و اضافه کرد:« مهم ترین موضوع این بود که آقای خورشیدی این بازی را دست کم نگرفت. جدی گرفتن این بازی از همه چیز مهم تر بود و آقای خورشیدی این بازی را جدی گرفت و می دانست که بازی مرگ و زندگی است.»

 

 

1518203

 


خسروس در ادامه با اشاره به بازی های حساس باقی مانده در فوتبال ایران گفت:« فکر می کنم کمیته باید برای هفته پایانی هم از قوی ترین داوران خود استفاده کنند. این بازی ها جای آزمون و خطا نیست و برای تیم ها بازی های مرگ و زندگی است.»

 

گفتنی است که اشکان خورشیدی به کمک مهدی عالیقدر و محمد جواد مداح بازی آلومینیوم اراک و مس کرمان را سوت زد و وحید صالحی هم داور چهارم بازی بود.

 

 

1518202

 

دیدگاه‌ها