کد خبر : 1701095 | 19 مرداد 1399 ساعت 17:50 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلابا: خوب می دانیم بارسا چه تیم قدرتمندی است

دیوید آلابا ستاره چپ پای بایرن مونیخ از عزم جزم تیمش برای فتح لیگ قهرمانان صحبت کرد.

آلابا: خوب می دانیم بارسا چه تیم قدرتمندی است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. مونیخی ها کار را با نیکو کوواچ شروع کردند اما این مربی پس از کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد و هانسی فلیک جانشین او شد. روند نتیجه گیری های بایرن با فلیک شکلی استثنایی به خود گرفت و در نهایت توانستند هر دو جام داخلی آلمان را کسب کنند.

 

 

1512021

 

 

بایرن که در لیگ قهرمانان هم عالی کار کرده بود، توانست در یک هشتم نهایی در مجموع با نتیجه 7-1 بر چلسی پیروز شده و به یک چهارم نهایی راه پیدا کند. بایرن بازی رفت را 0-3 در لندن برده بود و شب گذشته در آلیانتس آرنا 4-1 پیروز شد و جمعه بعد در لیسبون و در یک دیدار تک حذفی باید به مصاف بارسلونا برود. 

آبی اناری ها امسال شرایط خوبی ندارند اما هر طور شده توانستند ناپولی را حذف کرده و به یک چهارم نهایی برسند.

 

 

1518127

 

 

دیوید آلابا که هفته هاست بحث تمدید قرارداد او با بایرن بر سر زبان هاست، معتقد است تیمش شرایط لازم برای کسب قهرمانی اروپا را دارد.

او به خبرنگاران گفت:« هفته پیش رو یک هفته پرتنش و حساس خواهد بود. می خواهیم به بهترین شکل خودمان را آماده بازی بعدی در پرتغال کنیم و بی تاب این بازی حساس هستیم.

 پیش بینی سخت است چرا که بارسا تیم خوبی در اختیار دارد و ما این را خوب می دانیم. بارسا بازیکنانی با خصوصیات فنی و تکنیکی بسیار خوبی در اختیار دارد ولی ما مهیای مقابله با این تیم هستیم و با اطمینان راهی پرتغال می شویم. برای این بازی باید پشت هم باشیم و به یکدیگر نیاز داریم. نباید برابر بارسا جا بزنیم.»

 

دیدگاه‌ها