کد خبر : 1701097 | 19 مرداد 1399 ساعت 17:59 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: با 3 امتیاز فردا به آرامش خواهیم رسید

سرمربی تیم پارس جنوبی جم معتقد است که تیمش نمی‌تواند حریف را دست بگیرد و از دقیقه یک انتحاری بازی کند اما آن‌ها تلاش خواهند کرد تا بتوانند سه امتیاز این جدال حساس و سرنوشت‌ساز را کسب کنند.

پورموسوی: با 3 امتیاز فردا به آرامش خواهیم رسید

به گزارش "ورزش سه" در ادامه بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر، در جدالی مهم در تبریز تیم پارس جنوبی جم برای فرار از مهلکه سقوط به دیدار ماشین‌سازی تبریز می‌رود؛ دقایقی قبل نشست خبری پیش از این دیدار با حضور سیروس پورموسوی سرمربی تیم پارس جنوبی جم برگزار شد. پیش از صحبت‌های پورموسوی، مدیر رسانه‌ای تیم پارس جنوبی جم با تبریک روز خبرنگار از سازمان لیگ انتقاد کرد و گفت: ای کاش همانطور که سازمان لیگ اجازه حضور رسانه‌های تصویری را می‌دهد، به خبرنگاران رسانه‌های نوشتاری هم اجازه حضور در کنفرانس‌های خبری را بدهد به جای آن‌که به صورت مجازی در خدمت این عزیزان باشیم.

 

پس از این صحبت‌ها، سرمربی تیم پارس جنوبی جم نشست خبری خود را آغاز کرد و در سخنان ابتدایی خود گفت: با توجه به شرایط جدول، بازی فردا یکی از بازی‌هایی است که حساسیت ویژه‌ای دارد و تقریباً یک بازی رودررو است؛ امیدوارم با توجه به شناخت خوبی که از کادرفنی ماشین‌سازی داریم، دست به دست هم بدهیم و به دور از مسائل حاشیه‌ای و حساسیت بازی، شاهد یک دیدار خوب و جوانمردانه از سوی دو تیم باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره شرایط دو تیم در جدول رده بندی گفت: واقعیت این است که باید در ابتدا مراقب باشیم که گل نخوریم؛ با توجه به دو شکستی که داشتیم ما سعی کردیم در روزهای اخیر نقاط ضعفمان را رفع کنیم؛ ماشین‌سازی تیم خوب و قابل‌احترامی برای ما محسوب می‌شود. مطمئناً نمی‌توانیم تیم حریف را دست‌کم بگیریم و بگوییم از دقیقه یک انتحاری بازی می‌کنیم اما تلاش می‌کنیم با شرایط بازی پیش برویم. با تمام احترامی که برای آقای افاضلی و همکارانش در ماشین‌سازی و هواداران این تیم قائل هستیم، امیدواریم با تلاش بچه‌ها 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم تا در 2 بازی آتی‌مان با آرامش بیشتری به میدان برویم.

 

پورموسوی درباره غایبان تیمش در دیدار فردا هم گفت: سه بازیکن آسیب‌دیده داریم که کادر پزشکی تا فردا تلاش می‌کند تا آن‌ها را به شرایط مطلوب برساند؛ در صورت بهبود وضعیت از آن‌ها استفاده می‌کنیم اما در غیر این صورت، این بازیکنان به عنوان ذخیره روی نیمکت خواهند بود و در لیست ما قرار خواهند داشت.

 

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: خوشحال هستم که یک بار دیگر به شهر بزرگ تبریز آمدم؛ این شهر مردم بسیار خوب و فوتبال دوستی دارد و امیدوارم فردا شاهد یک بازی بسیار خوب بین دو تیم باشیم که خروجی آن بتواند به فوتبال ایران کمک کند.

دیدگاه‌ها