کد خبر : 1701101 | 19 مرداد 1399 ساعت 18:13 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم هر دو تیم در لیگ بمانیم؛

افاضلی: برابر پارس با ذهنیت برد به زمین می‌آییم

هومن افاضلی از انگیزه بالایی برابر تیم سابق خود برخوردار است و به دنبال پیروزی برای فرار از سقوط مقابل جمی‌ها قرار می‌گیرد.

افاضلی: برابر پارس با ذهنیت برد به زمین می‌آییم

به گزارش "ورزش سه" یکی اتفاقات جالب ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم، تقابل هومن افاضلی با تیم سابق خود است؛ افاضلی که مدت کوتاهی را در پارس جنوبی جم گذراند، پس از حواشی لغو دیدار با استقلال و صدور حکم انضباطی مبنی بر بازی این دو تیم از جمع پارسی‌ها جدا شد و بلافاصله با ماشین سازی تبریز به توافق رسید. حال این سرمربی در نشست خبری پیش از دیدار فرداشب حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود؛ افاضلی در آغاز صحبت‌های خود گفت: بازی برای من بسیار سخت است به دلیل این‌که تعلق احساسی زیادی به پارس جنوبی دارم؛ آن‌ها بازیکنان باغیرتی دارند که در شرایط سخت برای تیمشان می‌جنگند. همچنین بزرگان خوبی مثل محمد نوری، رضا خالقی‌فر، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی را در تیم‌شان دارند. این تیم جوانان خوبی دارد و من شناخت خوبی از آن‌ها دارد اما متاسفانه باید مقابل هم بایستیم.

 

وی افزود: مجرب بودن کادر فنی جدید پارس جنوبی کار ما را سخت‌تر می‌کند؛ این بازی برای ما بسیار مهم است زیرا دو تیم در جدول نزدیک هستند و این بازی ۶ امتیازی است. در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم اما همیشه شرایط بازی متفاوت است. ما با ذهنیت قوی و برای برد به زمین می‌آییم و امیدواریم در پایان امسال دو تیم در لیگ باقی بمانند.

 

افاضلی درباره مشکلات تیمش و نتایج اخیر به دست آمده گفت: مشکل گلزنی را بسیاری از تیم‌های ما دارند؛ بخشی از آن بسته به نفراتی است که در اختیار داریم و بخشی دیگر مربوط به سازماندهی تیم است. من زمان زیادی پیش تیم نبودم. این هفته، اولین هفته‌ای بود که کامل کنار بازیکنان بودم و سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم و مشکل گلزنی را برطرف کنیم. سعی کردیم در خصوص مسائل روانی هم با بازیکنان صحبت کنیم. برای ایجاد تغییر نیاز به زمان بود و شرایط ما این فرصت را به ما نمی‌داد اما سعی کردم از ۱۴ سال حضورم در تیم‌های ملی استفاده کنم و انسجام تیم را حفظ کنم. از مربی‌های قبلی تیم که ماشین‌سازی را به اینجا رسانده‌اند تشکر می‌کنم.

 

سرمربی ماشین‌سازی در پایان درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: محمد خرم‌الحسینی تنها محروم ما است و دو بازیکن مصدوم هم داریم که ممکن است در چینش ترکیب ما برای دیدار فرداشب مقابل پارس جنوبی جم تغییر ایجاد نمایند.

دیدگاه‌ها