کد خبر : 1701104 | 19 مرداد 1399 ساعت 18:59 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک مقصد متفاوت در انتظار پوچتینو

ممکن است مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی و سابق تاتنهام فصل بعد هدایت تیم رم ایتالیا را بر عهده گیرد.

یک مقصد متفاوت در انتظار پوچتینو


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تغییر مالکیت در باشگاه رم می تواند اتفاقات بزرگی را در این تیم رقم زده و جالوروسی را نیز تبدیل به یکی از مدعیان فوتبال ایتالیا کند. روزنامه اسپانیایی آ.س گزارش شده که ممکن است مائوریسیو پوچتینو جانشین پائولو فونسکا روی نیمکت باشگاه آ.اس رم شود. پوچتینو بعد از سپری کردن دورانی موفق در تاتنهام از اوایل فصل بیکار بوده و اخیرا مدعی شد علاقمند به بازگشت به عرصه مربیگری و آماده گوش دادن به پیشنهاداتی از انگلیس، ایتالیا یا اسپانیا است.

 

1491333

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال حضور پوجتینو در سری آ و توافق با اینتر به جای آنتونیو کونته یا رفتن به یوونتوس به جای مائوریتسیو ساری شنیده شد، اما دیروز بیانکونری از آندره پیرلو به عنوان سرمربی جدید رونمایی کرد و به نظر می رسد اینتر نیز علیرغم حواشی اخیر قصد ادامه همکاری با کونته را دارد. پوچتینو برای حضور در یوونتوس 10 تا 12 میلیون یورو دستمزد خواسته بود و این یکی از دلایل عدم تمایل بیانکونری به استخدام او بود.

 

دن فریدکین به زدی مالکیت باشگاه را از جیمز پالوتا خریداری می کند و این فرد متمول علاقه ای به ادامه همکاری با فونسکا ندارد. به نظر می رسد ملک جدید جالوروسی قصد دارد تحول بزرگی در این باشگاه ایجاد کند و در اولین اقدام نیز می خواهد سرمربی بزرگی به نام پوچتینو را روی نیمکت تیمش قرار دهد.

دیدگاه‌ها