کد خبر : 1701105 | 19 مرداد 1399 ساعت 18:28 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترمز گلزن هوادار در سیرجان کشیده شد؛

کاظمی در یک قدمی دبل کفش طلا

پس از پنج بازی متوالی که کاظمی توانست برای تیمش گلزنی کند، او شب گذشته ناکام بود و مقابل آرمان گهر موفق به ثبت هفدهمین گل خود نشد.

کاظمی در یک قدمی دبل کفش طلا

به گزارش "ورزش سه" یکی از جذابیت‌های لیگ یک در کنار مشخص شدن دو تیم صعود کننده به لیگ برتر، سه تیم سقوط کننده به لیگ دو و تیم‌هایی از لیگ دو مسافر لیگ یک می‌شوند رقابت انفرادی بازیکنان برای رسیدن به کفش طلا است؛ اتفاقی که امسال حمید کاظمی مهاجم تیم هوادار تهران توانسته با گلزنی‌های پی در پی خود از رقبا پیش بیفتد و تقریبا کار را تمام کند. او که در پنج پیروزی اخیر تیمش برگ برنده عنایتی بود و دروازه رقبا را باز کرد، در شب تساوی بدون گل هوادار نتوانست نقش آفرین باشد تا بردهای متوالی و دیدارهایی که او در آن توانسته به صورت متوالی گلزنی کند در عدد 5 بایستد.

 

کاظمی در راه کسب کفش طلا رقبایی چون حمید گلزاری (مس رفسنجان)، علی خدادادی(نیروی زمینی) و مهرداد حیدری(رایکا بابل) را هم دارد که به جز حیدری که یک گل 6 امتیاز توانست در واپسین دقایق برای تیمش به ملوان بزند، دیگران همانند کاظمی ناموفق در گلزنی بودند تا سرنوشت آقای گلی در آستانه هفته پایانی قابل پیش بینی باشد چرا که مهاجم تیم هوادار سه گل از رقبای خود پیش است و بعید به نظر می‌رسد با توجه به دیدارهای هفته پایانی تغییر محسوسی در جدول گلزنان پیش آید.

 

حمید کاظمی چهار سال قبل نیز در لیگ آزادگان موفق شده بود همراه با تیم نساجی عنوان آقای گلی را به دست آورد و امسال نیز در آستانه تکرار این عنوان برای خود است.

 

جدول گلزنان لیگ یک در پایان هفته سی‌و سوم به شرح زیر است :

 

16 گل:
حمید کاظمی(هوادار تهران)

 

13 گل:
حمید گلزاری(مس رفسنجان)
مهرداد حیدری(رایکا بابل)

 

12گل:
علی خدادادی(نیروی زمینی)

 

11 گل:
جواد عباسی(قشقایی شیراز)

دیدگاه‌ها