کد خبر : 1701109 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:22 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری اردو بعد از اعلام تاریخ مسابقات قطعی شد؛

درخواست تکواندوکاران المپیکی و وعده رییس

تکواندوکاران المپیکی در حاشیه مراسم امروز فدراسیون تکواندو، خواستار برگزاری اردوی تیم ملی شدند.

درخواست تکواندوکاران المپیکی و وعده رییس

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو با حضور علی نژاد، معاون وزیر ورزش برگزار شد، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی به عنوان دو ملی‌پوش المپیکی این رشته درخواست کردند اردوی تیم ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. 


آرمین هادی‌پور در حاشیه مراسم امروز گفت: متاسفانه به تیم ملی تکواندو و اکثر رشته‌های رزمی اجازه تمرین ندادند. امیدوارم زودتر اردوها شروع شود چون در غیر اینصورت ما ضرر می‌کنیم. 


میرهاشم حسینی نیز در این باره گفت: وقتی در شهر خودمان بیرون از خانه می‌رویم و تمرین می‌کنیم، نمی‌دانیم در آن مکان قبل از ما چه کسی و با چه شرایطی تمرین کرده. وقتی به فدراسیون تکواندو بیاییم، قطعا بهتر می توانیم شرایط را کنترل و نکات بهداشتی را رعایت کنیم. 


بعد از مطرح شدن درخواست این دو تکواندوکار المپیکی، پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو گفت: این قول را گرفتیم که اگر برگزاری مسابقات بین‌المللی قطعی شود، با شرایط خاص و دستورالعمل‌های بهداشتی اردوی تیم ملی را برگزار کنیم. 


گفته می‌شود طی روزهای آینده فدراسیون جهانی تکواندو تاریخ رویدادهایی همچون رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک را اعلام می کند که زمان آن آبان ماه سال جاری خواهد بود.

دیدگاه‌ها