کد خبر : 1701112 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:28 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

علم و ادب برای کرمانی‌ها، راه‌آهن مقابل نساجی می‌شود؟ 

مس در شرایط مشابه نساجی؛ تاریخ تکرار می‌شود؟

شاگردان مجتبی حسینی در مس کرمان برای صعود به لیگ برتر و پایان حسرت 6 ساله نیازمند یک پیروزی پرگل مقابل رقیب خود هستند.

به گزارش "ورزش سه" هر چند گوی و میدان در اختیار مس کرمان بود و آن‌ها می‌توانستند با پیروزی و یا حتی کسب یک امتیاز در دیدار شش امتیازی روز گذشته مقابل آلومینیوم اراک، به غیبت شش ساله خود در لیگ برتر پایان دهند اما شکست شاگردان حسینی برابر شاگردان رسول خطیبی باعث شد تا معادلات صعود به هفته پایانی کشیده شود. حال بخت اول صعود به لیگ برتر آلومینیوم اراک است و مس کرمان برای صعود به لیگ نیازمند یک پیروزی پرگل در هفته پایانی است.

 

از بخت خوش کرمانی‌ها رقیب هفته پایانی آن‌ها علم و ادب تبریز است که هیچ انگیزه‌ای ندارد و در هفته های اخیر نیز به زنگ تفریح رقبا بدل شده است و هر بار مقابل یک رقیب گلباران شده است؛ اختلاف تفاضل گل دو تیم آلومینیوم و مس کرمان 3 گل است و از سوی دیگر اراکی‌ها هفته پایانی باید در خانه به مصاف داماش گیلان بروند که خیالش از بقا در لیگ راحت شده است.

 

 

 

 

مشابه این اتفاق دو سال قبل در لیگ یک اتفاق افتاده بود؛ جایی که شاگردان جواد نکونام در نساجی در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ قرار داشتند و باید با پیشی گرفتن از تفاضل گل تیم خونه به خونه بابل خود را به لیگ برتر می‌رساندند. اتفاق تاریخی که در تهران به وقوع پیوست و نساج‌ها توانستند با 6 گل راه آهن قعر جدولی که هفته‌ها قبل سقوطش مسجل شده بود را از پیش روی خود بردارند و طلسم 24 ساله صعود نکردن به لیگ برتر را بشکنند.

 

حال در شرایطی دقیقا مشابه باید دید تاریخ برای مس تکرار خواهد شد و شاگردان مجتبی حسینی می‌توانند به مانند نساجی مازندران مقابل تیم قعر جدولی نمایش درخشانی را داشته باشند و با برتری پرگل خود را به لیگ برتر برسانند یا آلومینیوم اراک می‌تواند با برتری مطمئن برابر داماش گیلان در خانه جشن صعود خود را به پا کند؟

دیدگاه‌ها