کد خبر : 1701115 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:37 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره میلان و حمایت ویژه از مائوریتزیو ساری

آریگو ساکی، اسطوره باشگاه میلان حمایت ویژه‌ای از سرمربی اخراج شده یوونتوس انجام داد.

اسطوره میلان و حمایت ویژه از مائوریتزیو ساری

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته بود که مسئولان یوونتوس سرمربی سابق تیم های ناپولی و چلسی یعنی مائوریتزیو ساری را روی نیمکت تیم شان نشاندند اما این ایتالیایی تنها پس از یک فصل از هدایت بیانکونری برکنار شد؛ اتفاقی که طی روزهای گذشته و پس از حذف تلخ یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا به شکل رسمی اعلام شد.

 

اسطوره باشگاه میلان حالا به حمایت از سرمربی برکنار شده یوونتوس پرداخته است. آریگو ساکی در این باره می‌گوید: ساری یک ماموریت غیرممکن را در یوونتوس پذیرفته بود. وی به صبر و همکاری باشگاه نیاز داشت اما مدیران یوونتوس همیشه به ارزش های مختلف اعتقاد داشتند. شعار آن ها این است: پیروزی تنها چیزی است که مهم است."

 

 

1517903

 

 

ساکی در ادامه گفت: " ساری تیمی با هشت قهرمانی پیاپی سری آ را تحویل گرفت که سن‌شان رو به افزایش بود و از جسارت آن ها کاسته شده بود؛ تیمی با ستاره‌های زیادی که البته مشتاق دویدن و جنگیدن برای یکدیگر نیستند. این تفکر وجود داشت که ساری می‌تواند اتحاد و هماهنگی را بین این تیم پابه سن گذاشته دوباره به وجود آورد اما چنین اتفاقی رخ نداد. آندره ا آنیلی قصد ‌داشت با استخدام ساری از گذشته فاصله بگیرد. او سعی کرد که به آینده حرکت کند اما در این باره صبر نداشت."

دیدگاه‌ها