کد خبر : 1701119 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:52 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت منصوری و چالش قلعه‌نویی در دفاع راست

غیبت مدافع راست ثابت سپاهان مقابل استقلال یکی از دغدغه های کادر فنی تیم پیش از مصاف برابر استقلال است.

غیبت منصوری و چالش قلعه‌نویی در دفاع راست 

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نوزدهم لیگ برتر مرتضی منصوری به استثنای دورانی که در کوران رقابت های آسیایی سپاهان و بازی های انتهایی نیم فصل اول به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی سپاهان دور مانده بود، همواره یکی از نفرات مورد اعتماد امیرقلعه نویی بوده است؛ بازیکنی که با درخشش در تیم فوتبال شهرخودرو نظر سرمربی سپاهان را جلب کرد و یکی از یازده بازیکن اصلی تیم شد. 


این مدافع که در مقطعی نیز توسط ویلموتس در اولین اردوی تیم ملی با این مربی به تیم ملی دعوت شده بود، این روزها دوباره یکی از بازیکنان ثابت تیم شده ولی شاید در حساس ترین مسابقه فصل برای استقلال، به دلیل محرومیت از دسترس امیرقلعه نویی خارج شده است.


کادر فنی سپاهان البته در همین پست محمد ایران پوریان را به عنوان جانشین در اختیار دارد و رضا میرزایی وینگر سرعتی طلایی پوشان نیز انتخاب دیگر سرمربی سپاهان است و شاید مانند بازی های آسیایی از او در پست دفاع راست استفاده کند.


البته میرزایی نیز چندان در این پست غریبه نیست و به غیر از چند بازی این فصل که در سمت راست خط دفاعی سپاهان بازی کرد، افشین قطبی نیز در فولادخوزستان از او به عنوان مدافع راست استفاده می کرد.

دیدگاه‌ها