کد خبر : 1701121 | 19 مرداد 1399 ساعت 20:18 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

ضرر اینتر از انتخاب پیرلو توسط یوونتوس!

یوونتوس رقیب اینتر در راه جذب ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی و 21 ساله برشا در تابستان امسال خواهد بود.

ضرر اینتر از انتخاب پیرلو توسط یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب باشگاه یوونتوس در تصمیمی شوکه کننده اعلام کرد آندره پیرلو در اولین تجربه مربیگری اش از ابتدای فصل بعد هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت و حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد این سرمربی جوان از مدیران یوونتوس خواسته مقدمات حضور ساندرو تونالی، هافبک جوان و خلاق برشا را در تورین فراهم کنند.

 

1503374

 

بسیاری از کارشناسان در ایتالیا تونالی را پیرلوی جدید فوتبال این کشور می دانند و این بازیکن مورد توجه بارسلونما نیز قرار گرفته بود. البته مدت هاست اخبار حاکی از مذاکرات باشگاه اینتر برای خرید ساندرو تونالی و حتی توافق با باشگاه برشا برای این انتقال است، اما شاید یوونتوس بتواند به سرعت مقدمات حضور این ستاره جوان در تورین را فراهم کند. البته به نظر می رسد هنوز هم اینتر شانس بیشتری برای خرید ساندرو تونالی دارد، اما ممکن است نظر برشا در آخرین لحظه تغییر کند و این بازیکن راهی تورین شود.

 

تا پیش از این و در هنگام حضور مائوریتسیو ساری در یوونتوس این باشگاه برای خرید جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی تلاش می کرد، اما حالا نام این بازیکن از فهرست خرید بیانکونری خارج شده و ساندرو تونالی جایگزین شده است. همچنین آرکادیوش میلیک، مهاجم ناپولی دیگر بازیکنی بود که مورد توجه یوونتوس قرار داشت، اما با حضور پیرلو دیگر بیانکونری تمایلی به خرید این بازیکن نیز ندارد.

دیدگاه‌ها