کد خبر : 1701123 | 19 مرداد 1399 ساعت 20:25 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بایرن مونیخ: لواندوفسکی یک پدیده است

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ تمجید ویژه ای از روبرت لواندوفسکی انجام داد.

ستاره بایرن مونیخ: لواندوفسکی یک پدیده است

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت دو تیم چلسی و بایرن مونیخ از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش از دوران قرنطینه و با سه گل به سود باواریایی‌ها خاتمه یافته بود؛ مسابقه ای که در آن روبرت لواندوفسکی یک گل و دو پاس گل به ثبت رسانده بود.

 

درخشش لواندوفسکی مقابل آبی‌های لندن در مسابقه برگشت نیز تکرار شد و او شب گذشته دو گل وارد دروازه چلسی کرد و یک پاس گل نیز برای تولیسو ارسال کرد تا مرد اول این پیروزی 7-1 شاگردان هانسی فلیک در دو بازی رفت و برگشت لقب بگیرد.

 

 

1518111

 

 

لواندوفسکی در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داده و بسیاری معتقد هستند در صورتیکه مراسم‌توپ‌طلا برگزار می‌شد، او می توانست شانس اول کسب این جایزه باشد. همین درخشش خیره کننده باعث شده که هم تیمی آلمانی لوا تمجید ویژه ای از این ستاره لهستانی انجام دهد. لئون گورتزکا در این باره گفت: " او واقعاً یک پدیده است. هفته گذشته وقتی دیدم او چگونه تمرین می کند، با خودم گفتم که آیا باید با او صحبت کنم و بگویم که چرا نمی دود؟ اما او فقط گفت: آرام باش شنبه مهم است."

 

گورتزکا در ادامه گفت: " به دنبال کسب سه گانه در این فصل هستیم اما یک رقابت ویژه وجود خواهد داشت. ما انگیزه های بسیار زیادی داریم و مشتاقانه منتظر این ماجراجویی هستیم."

دیدگاه‌ها