کد خبر : 1701129 | 19 مرداد 1399 ساعت 20:46 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه شرایط عجیب ستاره دانمارکی در اینتر

شرایط برای کریستین اریکسن بعد از گذشت شش ماه از انتقال به اینتر چندان مساعد نیست.

ادامه شرایط عجیب ستاره دانمارکی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات زمستانی بود که علیرغم ابراز تمایل تیم هایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد، اینتر موفق شد با پرداخت 20 میلیون یورو کریستین اریکسن را از تاتنهام جذب کند. پرداخت چنین رقمی برای بازینی که تنها شش ماه قرارداد داشت موید آن بود آنتونیو کونته حساب ویژه ای روی این هافبک خلاق باز کرده است.

 

1517061

 

اما از همان ابتدا کریستین اریکسن نیمکت نشینی را تجربه کرد و در روزهای پایانی فصل نیز به نظر قرار نیست به ترکیب اصلی راه یابد. اینتر فردا شب و در مرحله نهایی یک چهارم لیگ اروپا باید به مصاف لورکوزن در آلمان برود، اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد انتظار بر آن است آنتونیو کونته دوباره کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی را روی نیمکت قرار داده و از او در ترکیب ابتدایی بهره نگیرد.

 

سرمربی ایتالیایی قصد ندارد ترکیب بازی قبلی مقابل ختافه که منجر به برتری 0-2 نراتزوری و صعود به این مرحله شد را تغییر بدهد و این بدان معناست که اریکسن که تنها چند ثانیه بعد از ورود به میدان موفق به گلزنی شد، دوباره روی نیمکت قرار خواهد گرفت. ادامه این روند ممکن است نارضایتی کریستین اریکسن از حضور در اینتر را افزایش داده و حتی منجر به جدایی زودهنگام این هافبک 28 ساله تنها شش ماه بعد از انتقال به سن سیرو بشود.

دیدگاه‌ها